Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای مرکز نگهداری دختران بی سرپرست در پلدختر گفت: افرادی که در این مرکز نگهداری می‌شدند به مراکز خرم آباد منتقل شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های آینده مجددا به پلدختر بازگردند. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ اجتماعی تهران حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به خرم‌آباد و مناطق سیل زده استان لرستان؛ حق نظری رئیس بهزیستی شهرستان خرمآباد در ارتباط با انتقال دختران بیسرپرست و بدسرپرست از شهر پلدختر به خرم آباد اظهار کرد: در این ارتباط مکان‌هایی برای جابجایی کودکان بیسرپرست در نظر گرفته شده است و در حال حاضر تعدادی از این افراد که در مراکز پلدختر نگهداری می‌شدند به خرم‌آباد انتقال پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  تلاش می‌شود خدمات مناسبی به این افراد ارائه شود. در همین زمینه تمهیداتی برای نگهداری آنها در مراکز خرم‌آباد پیش‌بینی شده است.

حق نظری با اشاره به جابجایی تعدادی از دختران بین سنین 12 تا 14 سال از مرکز نگهداری پلدختر به مرکز خرم‌آباد گفت: حدود 12 روز پیش این دختران به مرکزی با عنوان مرکز شبانه‌روزی ماه تابان در خرم‌آباد جابجا شده‌اند. ضمن اینکه در این مرکز پیش از این حدود 12 کودک بی‌سرپرست بین سنین 5 تا 7 سال نگهداری می‌شدند.

رئیس بهزیستی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه تلاش می‌شود با همکاری بهزیستی پلدختر و البته مدیر کل بهزیستی لرستان به زودی مراکز نگهداری پلدختر آماده شوند گفت: در این ارتباط نمی‌توان زمان مشخصی را اعلام کرد اما همه تلاش بهزیستی این است که در کمترین زمان ممکن مراکز پلدختر جهت نگهداری کودکان راه‌اندازی شود.

گرمای هوا نگرانی جدید در پلدختر؛ کولر هم به نیازمندی‌های سیل‌زدگان اضافه شدتشریح اقدامات بهزیستی در مناطق سیل‌زده خوزستانشناسایی 28 هزار خانوار مددجوی بهزیستی در مناطق سیل‌زدهفیلم/ جهیزیه‌ای که سیل بردفیلم/ «لرها» میهمان‌نوازی را فراموش نمی‌کنندرئیس پلیس پلدختر: سیل اخیر در 100 سال اخیر بی‌سابقه بود/ زمین در برخی مناطق کاملاً محو شد/شلیک هوایی برای آگاه کردن مردم+ فیلمفیلم/ جهادگران، امید مردم پلدختر؛ می‌مانیم تا دوباره بسازیمفیلم/ جهاد عاشقانه نیروهای مردمی در مناطق سیل‌زدهفیلم/ امید به زندگی در پلدختر؛ حضور خانواده‌ها در پارک‌هافیلم/ چرا برخی اهالی پلدختر پیش از سیل خانه‌ها را تخلیه نکردند؟

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,1392,1417/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سیل سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سازمان بهزیستی سیل سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی