Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@10:04:07 GMT

حمله دوباره سرمربی الغرافه به طارمی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۹۲۵۷

شب گذشته از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الشحانیه میزبان الغرافه بود و به پیروزی 3 بر یک رسید. در این بازی رامین رضاییان موفق شد دو گل برای الشحانیه به ثمر برساند و مهدی طارمی هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای الغرافه شد.

گورکوف، سرمربی فرانسوی الغرافه به انتقاد از مهاجمانش پرداخت و گفت: ما در این بازی به صورت جمعی خوب بازی کردیم ولی فقط در خط حمله بازیکنان ما نتوانستند فرصت های به دست آمده را به گل تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل ما در این فصل در خط حمله و عدم گلزنی بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر الغرافه طارمی رامین رضاییان الشحانیه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه