Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:38:15 GMT

۲۲ طرح اشتغال روستایی در استان سمنان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۹۳۹۹

۲۲ طرح اشتغال روستایی در استان سمنان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال در صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه طی سال ۹۷ در سطح استان ۲۲ طرح اشتغال روستایی و عشایری به بهره برداری رسیده است، ابراز کرد: حجم سرمایه گذاری انجام شده در این طرح‌ها ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی ضمن بیان اینکه با راه اندازی این طرح‌های اشتغال زا زمینه اشتغال ۶۶ نفر فراهم شده است، افزود: از اهداف اجرای طرح‌های اشتغال زایی روستایی می‌توان به افزایش ماندگاری، ارتقای وضعیت اقتصادی، اشتغال، توسعه روستایی، نگاه ویژه به تولید و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... اشاره کرد.

نگاه ویژه به اشتغال روستایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با بیان اینکه سهم تسهیلات اشتغال زایی از سرمایه گذاری در طرح‌های ۲۲ گانه اشتغال زایی روستایی استان چهار میلیارد تومان است، گفت: در سطح استان سمنان طی سال گذشته ۸۹ طرح تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مصوب شد که ۲۲ مورد آن سهم صنعت، معدن، ۵۴ طرح سهم جهاد و ۱۳ طرح سهم میراث فرهنگی و گردشگری بود.

اسودی با بیان اینکه روستاها یکی از مهمترین جوامع هدف ارائه تسهیلات و همچنین پیگیری طرح‌های اشتغال زایی است، ابراز کرد: رونق تولید در روستاها می‌تواند به رونق تولید در شهرها کمک کند چرا که ما معتقد هستیم شهری قوی روستایی قوی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده توسط تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در سراسر استان سمنان طی سال گذشته ۳۱۹ نفر بوده است، گفت: این امر نشان می‌دهد در سطح استان سمنان نگاه خوبی به مقوله اشتغال روستایی وجود دارد.

کد خبر 4590156

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان طرح اشتغالزایی اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد