Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایمان صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود گفت: اشتباهات دروازه‌بان‌ها همیشه بیشتر به چشم می‌آید، در حالی که این اشتباهات طبیعی است.

ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال سپیدرود مقابل تراکتورسازی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: کسی فکر نمی‌کرد ما مقابل تیم پُرمهره و گران‌قیمت تراکتورسازی نتیجه بگیریم و سه گل بزنیم ولی همیشه سپیدرود نشان داده در بازی با تیم‌های بزرگ بهتر نتیجه می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی را برخلاف بازی‌های قبل خوب شروع کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. این موضوع روحیه تیم را تغییر داد و با کمک هواداران جو ورزشگاه به نفع ما شد و گل دوم و سوم هم نتیجه این اتحاد بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به بازی خوب همه بازیکنان این تیم گفت: روز خوب تیم سپیدرود بود چون ما در تمرینات اخیر روی نقاط ضعف حریف کار کردیم و توانستیم به خواسته خود برسیم. البته اشتباهاتی هم شد که ما را به گل رساند. ولی ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که اگر بازیکنان خودمان بیشتر دقت می‌کردند به گل‌های بیشتری هم می‌رسیدیم.

صادقی در مورد اشتباهات محسن فروزان در این بازی گفت: فکر نمی‌کنم تبانی رخ داده باشد، بالاخره فوتبال بازی اشتباهات است. من دروازه‌بان هستم و صد درصد این اشتباهات طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است. دیگر بازیکنان هم در زمین مسابقه از این اشتباهات می‌کنند، ولی چون ما دروازه‌بان هستیم و نقش پررنگتری داریم اشتباهاتمان بیشتر از دیگر بازیکنان به چشم می‌آید. فروزان بعد از چند بازی گل نخوردن، این اشتباه را مرتکب شد. او در بازی‌های قبل نشان داده بود چقدر خوب کار می‌کند. این اشتباهات برای دروازه‌بان‌های بزرگ هم بوجود می‌آید و در معرض دید قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما در طول هفته به جز آنالیز حریف، تلاش می‌کنیم همچنان در آمادگی بدنی خوبی قرار بگیریم. در این بازی با توجه به تمرینات و حتی آنالیزی که خودم داشتم خوب بازی کردیم و موفق شدیم حریف را شکست دهیم.

دروازه‌بان تیم سپیدرود در پایان خاطرنشان کرد: خداراشکر رقبا نتیجه نگرفتند. تیم ما واقعا از این فرصت استفاده خوبی کرد. در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد ما از تراکتورسازی سه امتیاز بگیریم برنده از میدان خارج شدیم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم امتیازات لازم را بگیرم تا تیم سپیدرود با این همه هوادار خوش قلبی که دارد همچنان در لیگ برتر بماند و بتوانیم با حمایت آنها شاهد پیروزی‌های دیگر هم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپیدرود تراکتورسازی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم