Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون گزارش آسیب جدی در سطح استان نداشته‌ایم، گفت: حدود شش تا هفت خانه روستایی دچار آبگرفتگی شدند که سریعا امداد رسانی شدند و همه مسیر‌های مواصلاتی استان نیز باز است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدصادق معتمدیان درباره آخرین وضعیت استان خراسان جنوبی پس از بارش های اخیر بیان داشت: موج جدید بارش‌ها از روز جمعه بعدازظهر، بخش عمده‌ای از شهرستان‌های استان را تحت شعاع قرار داده است و عمدتا شهرستان‌های شرقی و مرزی استان، بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به آمادگی مطلوبی که در سطح استان برای این بارش‌ها داشتیم، مشکل عدیده‌ای نداشته‌ایم. نیرو‌های امدادی عملیاتی و خدمت رسان در حال فعالیت هستند.   استاندار خراسان جنوبی یادآورشد: پس از اعلام سازمان هواشناسی، جلسات متعددی برای مواجههبا خطرات احتمالی در شورای مدیریت بحران استان صورت گرفت. حدود ۳۰۲ اکیپ امدادی ونجاتی برای مواجهه با بارش‌های اخیر در استان سازماندهی شدند.   معتمدیان اضافه کرد: همه نیروها در حوزه راهداری،آتش نشانی، هلال احمر، اوژانس و نیرو‌های نظامی آمادگی لازم را داشتند. عمده فعالیت‌های ما پیشگیرانه بود. همه مسیل‌ها، روستا‌ها و رودخانه‌هایی که احتمال طغیان داشتند، شناسایی شدند .   وی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم در این ایام مشارکت مردم وحضور فعالانه و خودجوش جوانان در روستا‌ها بود که اقدامات پیشگیرانه را با همکاری دستگاه‌های امدادرسان  انجام دادند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون گزارش آسیب جدی در سطح استان نداشته‌ایم، افزود: حدود شش تا هفت خانه روستایی دچار آبگرفتگی شدند که سریعا امداد رسانی شدند. همه مسیر‌های مواصلاتی استان باز است.   معتمدیان خاطرنشان کرد: در غرب، مرکز و شرق استان آمادگی  لازم را داشتیم. برخی از مدارس را تعطیل اعلام کردیم که اقدام مناسبی بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی سازماندهی نیروهای امداد و نجات راهداری پلیس راهور مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی