Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت که سال گذشته پنج هزار و 480 تن انواع مواد پروتئینی ستاد تنظیم بازار در البرز توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سید مجید موسوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز ، مرغ و تخم مرغ می باشد.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار در سال 1397 گفت: سال گذشته برای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و همچنین تنظیم بازار با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار استان توانستیم اقلام مورد نیاز همچون مواد پروتئینی، گوشت قرمز (گوسفندی و گوساله) و مرغ را تامین و براساس برنامه های تدوین شده در سطح استان توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: دراین مدت 695 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی، 27 تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی، 66 تن تخم مرغ با نرخ مصوب و 600 تن مرغ گرم با همکاری اتحادیه مرغداران استان البرز و همچنین یک هزار و 760 تن مرغ منجمد، 75 تن گوشت گرم گوساله، 2 هزار و 261 تن گوشت گوساله منجمد تامین و در میادین عرضه میوه و تره بار و همچنین فروشگاه های بزرگ استان توزیع شد.
موسوی اضافه کرد: برای حمایت از تولید نیز در سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته 76 هزار و 312 تن انواع نهاده های دامی وارد استان البرز شد که بین تولیدکنندگان صنعتی و سنتی توزیع شد.
وی بیان داشت: با توجه به تفویض اختیاری وزیر جهاد کشاورزی به استان ها، در سال 98 تامین و توزیع نهاده های دامی به صورت هدفمند و براساس مقدار نیاز واقعی تولیدکنندگان تامین و توزیع خواهد شد.
6156/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عملكرد جهاد كشاورزي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان