Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش کردستان گفت: آموزش دهندگان فعال در برنامه‌های سوادآموزی درجشنواره الگو‌های برتر تدریس مواد درسی دوره‌های سوادآموزی و انتقال شرکت می‌کنند.

صدیقه عبداللهی گفت: در راستای تقویت فرآیند‌های آموزشی مورد استفاده دربرنامه‌های سوادآموزی و بهبود و ارتقای دانش شغلی و تخصصی آموزش دهندگان کلاس‌های سوادآموزی، جشنواره الگو‌های برتر تدریس مواد درسی دوره‌های سوادآموزی وانتقال برگزارمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی افزود: این جشنواره براساس اهداف وماموریت‌های سوادآموزی با ارائه الگوی تدریس توسط آموزش دهندگان دریکی ازشش ماده درسی دوره‌های سوادآموزی وانتقال شامل: آموزش فارسی، ریاضی، قرآن، علوم تجربی، فرهنگ اسلامی وعلوم اجتماعی درسطح استان برگزارمی شود.

وی بابیان اینکه فراخوان جشنواره درفروردین ماه ۹۸ اعلام شده است؛ گفت: ثبت نام و دریافت الگو‌های مکتوب درماه‌های اردیبهشت وخرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: درتیرماه نیزالگو‌های مکتوب پذیرش شده بررسی و در مردادماه الگو‌های پذیرش شده به صورت عملی ارائه ودر شهریورماه نیز از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

عبداللهی از داوطلبان واجدشرایط شرکت در جشنواره خواست درموعد مقرر، نسبت به ارسال نسخه های از الگوی تدریس وفایل word براساس ضوابط اعلامی به ادارات سوادآموزی شهرستان ومنطقه اقدام کنند.

وی در درپایان یادآورشد: حداکثر ۱۰ درصداز الگو‌هایی که در ارزیابی ارائه عملی، ۶۰ از ۷۰ امتیازکل را کسب نمایند، به عنوان الگو‌های برترانتخاب وبا اعطای لوح تقدیر و هدیه مورد تشویق قرارخواهند گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سواد آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است