Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:37:45 GMT

برخورد جدی با متخلفان بستن مادی‌های اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۹۷۴

برخورد جدی با متخلفان بستن مادی‌های اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی ظهر یکشنبه با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: لازم است که ابعاد فنی ساخت و ساز در شهر را جدی بگیریم و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد شود.

وی افزود: با افرادی که اسباب بسته شدن مادی‌های اصفهان را فراهم کردند برخورد جدی می‌کنیم و در صورت صحیح بودن اخبار در این ارتباط، اقدامات مورد نیاز برای جلوگیری از این نوع فعالیت در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه ساختمان‌های مشابه پلاسکو در شهر اصفهان، فولادشهر، خمینی شهر و غیره باید شناسایی شود، افزود: باید قبل از هر گونه حادثه‌ای اقدامات پیشگیرانه در این ارتباط انجام شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های تصویری از جمله صدا و سیما لازم در حیطه مقاوم سازی ساختمان‌ها آموزش بدهد، گفت: رسانه‌ها باید به موضوع سیل و آتش سوزی‌ها و روش‌های پیشگیری از این وقایع ورود جدی‌تری داشته باشد.

رضایی از شهرداری خواست که آموزش به شهروندان در زمینه حوادث را در دستور کار قرار دهد و گفت: مسیل‌های شهر اصفهان برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی باید شناسایی، بازگشایی و ساماندهی شود.

خصولت سازی را به جای خصوصی سازی در اصفهان شاهدیم

وی با بیان اینکه به منظور توسعه استان اصفهان باید همه نهادها و سازمان‌ها از بخش خصوصی حمایت کنند، اضافه کرد: در مواقعی به جای خصوصی سازی اقدام به خصولت سازی کردیم یعنی همچنان شاهد نظارت‌های دولتی یا حکومتی بر یک شرکت خصوصی هستیم و اختیار عمل صد درصد به آنها داده نشده است، باید مشکلات بخش خصوصی را درک کنیم و برای رفع آنها اقدام جدی انجام شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند تعامل و همدلی در بین استان‌های حوضه آبریز زاینده رود را ایجاد کنند، افزود: لازم است هر نهاد با نهاد مربوطه در چهار استان دیگر نیز تعامل داشته باشد تا فضای همدلی ایجاد شود.

وی گفت: باید در حوزه مصرف بهینه آب فرهنگ‌سازی ادامه یابد تا بخش‌های خصوصی در این حوزه فعالیت‌های خوبی داشته باشند و در این حوزه نیازمند همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی نیز هستیم.

رضایی اعلام کرد: رعایت کامل ضوابط محیط زیست در حوزه شهری امری ضروری است و برای توسعه شهر باید این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد تا دچار چالش‌های بیشتری در حوزه محیط زیستی نشویم.

وی با بیان اینکه انجام مطالعات زیست محیطی و مطالعات طرح جامع شهری باید به روز رسانی شود، ادامه داد: از شورای شهر و شهرداری اصفهان نیز درخواست دارم در حوزه ترافیک برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند و در راستای ایجاد زیرگذر و روگذرها برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید درخواست‌های به روز شهروندان مورد توجه باشد ادامه داد: سن جامعه رو به افزایش است و بهتر است به مطالبات شهروندان توجه بیشتری شود.

ایجاد خط دو و سه شهرداری اصفهان باید در اولویت قرار گیرد

وی با بیان اینکه ایجاد خط دو و سه شهرداری اصفهان باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح می‌تواند تولید درآمد داشته باشد ضمن اینکه برای ترافیک و اقدامات زیست محیطی تأثیرات مثبت فراوانی دارد.

رضایی با بیان اینکه ضروری است که جلسه ویژه‌ای در حوزه مسائل آب داشته باشیم، افزود: بیش از ۳۶ درصد پیشرفت در ایجاد تونل سوم کوهرنگ داشتیم و سعی داریم با برنامه‌ریزی‌های در دستور کار از ایجاد بحران جدید جلوگیری کنیم.

کد خبر 4590541

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اصفهان عباس رضایی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته ۵۰۰بازدید از مراکز دندانپزشکی صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده ۳۸ مورد تذکر و برخورد، ۳۳ مورد ارجاع به مقامات قضایی و ۱۳ مورد پلمب مرکز مداخله‌گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مرتضی فغانی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته از 130 مطب و 122 درمانگاه و همچنین 110 درمانگاه ویژه دندانپزشکی و نیز 45 لابراتوار و 67 دندانسازی بازدید صورت گرفته است و  با 25 مداخله گر سلامت نیز برخورد قاطع شده است .

وی افزود: سال گذشته 500بازدید صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده 38 مورد تذکر و برخورد و 33 مورد ارجاع به مقامات قضایی و 13 مورد پلمب مرکز مداخله گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید.

فغانی با اشاره به 34 بازدید صورت گرفته و مراجعه 100 هزار نفر به مراکز درمانی در نوروز امسال تصریح کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوری، از 17 درمانگاه و 11 درمانگاه ویژه دندان پزشکی و 5 مرکز غیرفعال بازدید صورت گرفت .

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهم ترین چالش پیشرو با مداخله گران سلامت را ضعف قانون به معنای بازدارنده نبودن آن در برخورد با مداخله گران سلامت دانست و گفت:  یکی از مهم‌ترین برنامه های پیشرو در حوزه امور دندانپزشکی برگزاری جلسات برای هم اندیشی با دادستانی و مسئولان قوه قضایه در راستای اصلاح صدور احکام خواهد بود .

فغانی با اشاره به اینکه  مداخله گران سلامت با سودجویی  از ناآگاهی مردم با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارشناسان این حوزه به صورت مستمر بر اساس پایش های دوره ای و نیز شکایت صورت‌گرفته، حتی در خارج از زمان  اداری بر مراکز درمانی نظارت می‌کنند و عملکرد آنها را مورد پایش قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • دستگیری اشراری که در بیمارستانی در اصفهان رعب ایجاد کردند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست