Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بنا به اعلام شرکت هواپیمایی، به دلیل چک سنگین پروازی هواپیماهای این شرکت، دو تا سه ماه خدمات پروازی به فرودگاه زنجان ارائه نمی‌دهد، افزود: بنا به قول شرکت هواپیمایی بعد از طی مراحل چک سنگین پروازی، این شرکت خدمات پروازی را به فرودگاه زنجان ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدمات پروازی شرکت هواپیمایی به فرودگاه زنجان دستوری و بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی و به‌صورت برنامه انجام می‌شود و با خدمات پروازی که در گذشته به‌صورت چارتری بود، تفاوت دارد.

قاسمی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از پروازهای فرودگاه زنجان دارند، ادامه داد: طی سه ماه اخیر همه پروازها از فرودگاه زنجان با ظرفیت کامل انجام شد.

مدیر فرودگاه زنجان در ادامه با بیان اینکه با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی کاهش در تعداد مسافران وجود دارد، یادآور شد: شرکت هواپیمایی با توجه به نبود مسافر در مقطع فعلی و نیز ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از ضرر و زیان شدید، اقدام به متوقف کردن پروازها تا سه ماه آینده کرده است.

قاسمی با بیان اینکه در تلاش هستیم پروازها از فرودگاه زنجان در آینده نزدیک از سر گرفته شود، تصریح کرد: استاندار زنجان نیز در حال رایزنی با وزیر راه و شهرسازی و رئیس هواپیمایی کشوری بوده و در این راستا مکاتباتی برای از سرگیری پروازها از فرودگاه زنجان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش مدیران ارشد استان و نیز نمایندگان مردم استان در خانه ملت، از سرگیری مجدد پروازها از فرودگاه زنجان است.

کد خبر 4590490

منبع: مهر

کلیدواژه: زنجان محمد قاسمی پرواز 655

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد