Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:19:12 GMT

تمسک به سنت‌های الهی عامل رستگاری است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۲۸۱

تمسک به سنت‌های الهی عامل رستگاری است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تمسک به سنت‌های الهی عامل رستگاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید مهدی خاموشی» در دیدار با برگزیدگان مقالات دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی، موضوع انتخاب شده برای این همایش با عنوان «قرآن و ایمان به وعده های الهی»، گفت: موضوعی که برای این همایش در نظر گرفته شده و مقالاتی که ارائه شده بسیار مهم و ذی قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در روایتی آمده است، فضیلت قرآن بر سایر کلام ها مانند فضیلت خدا بر سایر مخلوقات است، کلام خدا غنای مطلق است و دیگر کلام ها نیاز به قرآن دارند.


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به موضوع همایش که ایمان به وعده های الهی است، ادامه داد: باید بدانیم که قرآن صادق الوعد است و آنچه که می گوید محقق شده و محقق می شود و ایمان به وعده های الهی محققانه است.


وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ایمان انسان به آنچه که تجربه نمی کند همچون ایمان به آخرت، معاد، سرای جاویدان و بهشت و جهنم و همین طور ایمان به روزی که آن را می بیند جزء وعده های الهی و محقانه است.


حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان این که وعده های الهی در سنت های الهی نیز جاری است، اظهار داشت: اگر جامعه ای به سنت های الهی تمسک بجوید می تواند به فلاح و رستگاری برسد.


وی در پایان قرآن کریم را راه و راهنمای زندگی دانست و افزود: ایمان و عمل به وعده های الهی می تواند افراد را در مسیر زندگی خوب قرار دهد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران خسارت سیل سیل سپاه نماز جمعه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خوزستان قرآن کریم حجت الاسلام خاموشی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود

نمایش «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد از ۱۷ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد، به کارگردانی ایمان راد و ایمان حاج‌عظیمیان 17 اردیبهشت تا 25 خرداد، هر روز ساعت 17:45 به مدت 70 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

منصوره بنی احمد، ایمان ‌حاج ‌عظیمیان، ایمان ‌راد، علی ‌رضوانی، شهرزاد سادات صدر هاشمی، کیمیا ‌سامنی، هلنا ‌سعادت، شکیلا علی مردانی، حمید فرجادی، پارمین قدیری، مریم ‌قربانی، قاسم قنبری، آیناز کاوند، فاطمه زهرا مغانلو، سینا ‌مجد، امیر ‌مرسلی و ایلیا ‌موهبتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

این نمایش اولین فعالیت حرفه‌ای گروه هنری مهشید به سرپرستی ایمان راد است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: شهاب ‌شریفی، نوازنده:  مانی مهربان، طراح گریم: سوگل بهرام‌پور، طراح صحنه: شهاب ‌شریفی، طراح لباس: هنگامه ‌ذوذهب، طراح پوستر و گرافیست: الهه ‌معینی، دستیاران کارگردان: نگار ‌خانی ‌پور، مسعود محمدنیا، دستیاران صحنه: محراب ‌عامریان، علی خاکپور، مریم اشرف زاده، دستیار لباس: تینا ‌عبدالحسینی، مجریان گریم: نسترن مجد، هلنا ‌سعادت، عکاس: دنا جم، حمید بازاری.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ در پی رستگاری در «برنابئو»
  • رستگاری در کار نیست؛ سردار باید از رم جدا شود
  • ترتیل صفحه 248 کلام الله مجید+ صوت
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود