Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: از اولین روز شروع بحران در خوزستان تا امروز جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در مراکز و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اند. سردار «یعقوب سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اسکان دادن سیل‌زدگان استان خوزستان در اردوگاه‌های راهیان نور گفت: از اولین روز شروع بحران در خوزستان تا امروز جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در مراکز و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان برای اسکان ۱۵۰ هزار نفر پیش‌بینی شده‌اند که البته با وجود شرایط موجود، تدابیری اتخاذ شده که این ظرفیت به  ۲۰۰ هزار نفر هم برسد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: از مردم سیل‌زده‌ای که به ناچار خانه و سرپناه خود را رها کرده‌اند تا گرفتار سیلاب نشوند، تقاضا داریم قدم بر روی چشم خادمان خود در قرارگاه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور بگذارند و افتخار میزبانی از خودشان را نصیب بسیجیان کنند.

سردار سلیمانی در پایان گفت: طبق آخرین آماری که داریم، بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در استان خوزستان به صورت داوطلبانه در حال خدمت رسانی به مردم سیل‌زده هستند که تعداد بالایی از این آمار را گروه‌های جهادی بومی تشکیل می‌دهند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار یعقوب سلیمانی سیل خوزستان امدادرسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند