Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمود دیانتی اظهار داشت: با فعالیت این سامانه بارشی از شب گذشته جاری شدن روان آب در برخی شهر‌ها و سیلابی شدن بسیاری از رودخانه‌های فصلی استان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی تا صبح امروز در ایستگاه‌های بارانسنجی چابهار ثبت شده است، افزود: پس از ایستگاه بارانسنجی چاه رحمان، سوران و چابهار به ترتیب با ۳۱ و ۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را به خود اختصاص داده اند.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روستا‌های سورکمب، کمبل سلیمان و مومان از توابع چابهار و شهر کنارک به ترتیب ۲۴، ۲۲ و ۲۱ میلیمتر بارندگی داشتند.

دیانتی به بارندگی شهر زاهدان اشاره کرد و گفت: از ایستگاه فرودگاهی این شهر تا صبح امروز ۸.۸ میلیمتر باران گزارش شده است.

همچنین در سایر نقاط سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پراکنده رخ می‌دهد و از اواسط وقت دوشنبه این سامانه به تدریج از نوار شرقی استان خارج می‌شود.

یک شنبه و دوشنبه در سواحل و روی دریا رگبار متوسط تا سنگین و رعد و برق رخ خواهد داد. با توجه به وزش باد شدید، دریای عمان متلاطم و توفانی و ارتفاع موج حدود ۱.۵ تا ۲.۵ و گاهی بیش از ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

با توجه به پیش بینی بارش‌های فوق سنگین در حوضه آبریز رودخانه‌های منتهی به شمال سیستان و بلوچستان، افزایش شدت سیلاب و میزان آب ورودی به سمت سیستان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/گ

باران در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان