Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@14:07:17 GMT

کریم باقری: اجازه دهند برانکو کارش را انجام دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۱۰۹۳

ساعت24 - کریم باقری مربی پرسپولیس می‌گوید:«اینکه از برانکو به عنوان گزینه تیم ملی نام برده می شود نظر خیلی‌هاست اما او با پرسپولیس قرارداد دارد و باید اجازه داده کارش را انجام دهد.»

ریم باقری مربی پرسپولیس می‌گوید:«اینکه از برانکو به عنوان گزینه تیم ملی نام برده می شود نظر خیلی‌هاست اما او با پرسپولیس قرارداد دارد و باید اجازه داده کارش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پرسپولیس با بردی که مقابل سایپا کسب کرد نهایت استفاده را از شکست تراکتورسازی و سپاهان برد تا گام بلندی برای قهرمانی لیگ برداشته شود. این در شرایطی است که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خوبی دارد و در جام حذفی هم یک بازی تا فینال پیش‌رو دارد. کریم باقری رمز موفقیت تیمش را در چند عامل می‌داند که البته حضور برانکو در راس کادرفنی از نظر وی مهمترین عامل است. با مربی محبوب پرسپولیس گفت‌وگویی در مورد شرایط تیمش داشتیم؛

*از بازی با سایپا شروع کنیم؛

این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود چرا که سایپا یک تیم جوان و سرسخت است و دیدید حسابی ما را اذیت کرد. بازیکنان ما در این بازی با هوش عمل کردند و استفاده خوبی از موقعیت‌ها بردند. البته می‌توانستیم یکی دو گل دیگر هم بزنیم که نشد. درکل بازی جذابی بود و تماشاگران از تماشای آن لذت بردند.

* به نظر می‌آید پرسپولیس زمانی راه افتاد که دربی را برد، همین طور است؟

پیروزی در دربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد اما اینکه ما به خاطر پیروزی در این مسابقه به نوعی موتورمان روشن شده باشد را چندان موافق نیستم. ما در نیم فصل تمرینات بدنسازی سختی را پشت‌سر گداشتیم و می‌دانستیم چنین روزهای سختی در انتظارمان است. الان می‌بینید که تیم از نظر بدنی فوق‌العاده خوب شده و با وجود اینکه بازی‌ها فشردست اما تیم ما کیفیت بالای خود را حفظ کرده است.

* پرسپولیس توانایی کسب ۳ جام را از نظر شما دارد؟

در ابتدای فصل ماموفقیت در همه جام‌ها را هدف گذاری کردیم و خوشبختانه تا الان همه چیز خوب پیش رفته است. برای رسیدن به اهدافم‌ان تلاش زیادی کرده و می‌کنیم اما اینکه چه پیش می‌آید را خدا می‌داند. همه عوامل باشگاه در تلاشند تا نتایجی که بدست می‌آید باب میل هواداران باشد و امیدوارم موفقیت‌های این فصل‌مان بیشتر از فصل قبل باشد.

* نقش برانکو را در روندی خوبی که پرسپولیس در سال‌های اخیر در پیش گرفته را چقدر می‌دانید؟

در هر تیمی بیشترین مسئولیت بر دوش سرمربی است. همان طور که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد اول از همه از سرمربی آن تیم انتقاد می‌شود. اینکه من بخواهم از برانکو تعریف و تمجید کنم شاید شکل خوبی نداشته باشد و برداشت‌های مختلفی از آن شود اما نتایج پرسپولیس به خوبی نشان می‌دهد که برانکو مربی فوق‌العاده‌ای است.

* اما به نظر می ‌آید برخی در باشگاه پرسپولیس از جمله جعفر کاشانی خیلی موافق این نظر نیستند؟

هر فردی آزاد است در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کند. آقای کاشانی هم بزرگ ما و از قدیمی‌های پرسپولیس است. او چند سالی هم می‌شود که در هیئت مدیره باشگاه بوده و به خوبی از همه چیز آگاهی دارد. من فکر می‌کنم برداشت خوبی از صحبت‌های کاشانی نشده است. اینکه ما بخواهیم در این مقطع حساس از فصل به دنبال این باشیم که نقش فلانی در موفقیت تیم چقدر است و با افراد دیگر مقایسه کنیم کلا شکل خوبی ندارد. تا آنجا هم که آقای کاشانی را می‌شناسم او را فردی با شخصیت، پرسپولیسی اصیل می‌دانم و قطعا هدف او ایجاد حاشیه برای تیم نبوده است.

* این روزها بحث حضور برانکو در تیم ملی هم هست، نظر شما چیست؟

در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی من نباید اظهارنظر کنم بلکه وظیفه رئیس فدراسیون است که سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. اینکه از برانکو به عنوان گزینه تیم ملی نام برده می شود نظر خیلی‌هاست اما او با پرسپولیس قرارداد دارد و باید اجازه داده کارش را انجام دهد. ضمن اینکه خود برانکو هم وقتی با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی مواجه شود آزاد است که بهترین تصمیم را بگیرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد