Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر گفت: بنیاد مسکن مسئول ارزیابی واحدهای خسارت دیده از سیل است، و پس از ارزیابی در خصوص نوسازی یا بازسازی منازل آسیب دیده از سیل نظر می دهد.

«علی اصغر پیوندی» در گفتگو با «خبرنگار شبستان» با بیان اینکه فعالیت هلال احمر در مناطق سیل زده در حوزه امداد و نجات و کمک رسانی می باشد گفت: بنیاد مسکن مسئول ارزیابی واحدهای آسیب دیده از سیل می باشد و پس از ارزیابی واحدها در خصوص اینکه منزل باید تخریب شود یا مورد بازسازی قرار گیرد نظر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: وزارت راه نیز وظیفه بازسازی راههای مواصلاتی را به عهده دارد و در خصوص بازسازی راههای مواصلاتی فعالیت می کند و با توجه به تخریب گسترده ای که در خصوص از بین رفتن راههای مواصلاتی و پل ها اتفاق افتاده است بسیاری از تیم های هلال احمر به صورت هوایی به سیل زدگان در حال کمک رسانی هستند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل قرآن کریم مسابقات قرآن کریم سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه خبرگزاری شبستان علی اصغر پیوندی بارندگی و سیلاب جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه