Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیری دوماری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر من و پدرام پورامیری مشغول نگارش فیلمنامه‌ای هستیم که تاکنون سیناپس آن آماده شده و فکر می‌کنم تا یکی دو ماه آینده ضمن تمام شدن نگارش فیلمنامه، درخواست پروانه ساخت بدهیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز نامی برای این فیلمنامه انتخاب نکرده‌اند، اظهار کرد: این فیلم که قرار است من و پدرام امیری به طور مشترک کارگردانی آن را انجام دهیم درباره روابط و یک اثر عاشقانه است به طوری که فضای آن به طور کامل با ساخته قبلی ما با نام «جاندار» تفاوت دارد ضمن اینکه در نظر داریم آن را برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در پایان عنوان کرد: هنوز درباره اینکه چه کسی را برای ایفای نقش‌های این فیلم به اجماع نرسیده‌ایم اما نکته دیگر است که ما توانسته‌ایم برای این فیلم سرمایه گذار پیدا کنیم.

حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری پیش از این با فیلم سینمایی «جاندار» را در بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.

در خلاصه داستان «جاندار» که فیلمی با موضوع قصاص است آمده است: «همزمان با شب عقدکنان اسماء، تک دختر یک خانواده ۶ نفره، برادر خواستگار سابقش به در منزل آنها می‌آید تا مراسم را به هم بزند. درگیری برادران و پدر اسماء با مهاجمان منجر به مرگ یکی از مهاجمان شده و ماجراهای پیچیده‌ای رقم می‌خورد.»

کد خبر 4586097 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امیری فیلم جان دار فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746323

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش