Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی قزوین عصر یکشنبه رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق قزوین و هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان با شافعی رئیس و نواب رئیس اتاق ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی کشور ضمن تقدیر از کشاورز رئیس سابق اتاق قزوین و هیئت نمایندگان دوره چهارم و تبریک به مهدی بخشنده ریاست جدید اتاق قزوین اظهار داشت: اتاق قزوین یکی از جوان‌ترین اتاق‌های سراسر کشور است و آینده بسیار خوبی را برای این اتاق پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وجود اتاق‌های قوی در شهرستان‌ها تقویت اتاق ایران را در پی دارد و امیدواریم از ظرفیت اتاق قزوین در بسیاری از مسائل کشوری استفاده کنیم.

شافعی تصریح کرد: بخش خصوصی باید اتحاد خوبی با همدیگر داشته باشد و فعالان اقتصادی و اتاق‌های کشور از همدیگر کمک بگیرند تا بتوانیم از شرایط کنونی به خوبی عبور کنیم.

در این دیدار مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین هم ضمن تشکر از حمایت‌های هیئت رئیسه اتاق ایران و هیئت نمایندگان ادوار مختلف از اتاق‌های شهرستان‌ها اظهار داشت: خوشبختانه اتاق بازرگانی قزوین یک تشکیلات بی حاشیه با نمایندگانی متخصص و توانمند در سطح کشوراست و با تکمیل ساختمان اختصاصی خود که منحصر به فرد است با برنامه‌های جدید و اهداف متعالی تعیین شده درصددیم این ساختمان را به مکان حضور دائمی تمامی اعضای اتاق و فعالان اقتصادی برای تبادل نظر تبدیل کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم کارت بازرگانی کسانی که فعالیت آنها در قزوین اما محل صدور کارتشان در تهران است را با حمایت‌هایی که انجام می‌دهیم به قزوین منتقل کنیم تا ظرفیت اتاق قزوین بیشتر شود.

بخشنده خاطرنشان کرد: اهداف جدید اتاق قزوین را در یک برنامه چهارساله و زمان بندی مشخص با مشارکت فعالان بخش خصوصی محقق کنیم.

در ادامه مهدی عبدیان نایب رئیس اتاق بازرگانی قزوین اظهار داشت: تصمیماتی در خصوص تشکیل کارگروه‌های تخصصی اتخاذ کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم با توجه به تخصص اعضای هیئت نمایندگان اتاق قزوین، بودجه بیشتری به این اتاق اختصاص یابد و در کنار آن در جلسه با مسئولان نهادهای ذیربط در مسیر رفع موانع تولید در واحدهای مشکل دار گام برداریم.

در ادامه سلطانی نایب رئیس اتاق ایران در خصوص تشکیل هیئت نمایندگانی قوی و پر انرژی در اتاق قزوین و ماشاالله‌ی نایب رئیس دوم اتاق قزوین ضمن اشاره به بخشنامه‌های عجولانه دولت خواستار ارائه این بخشنامه‌ها به اتاق بازرگانی و اعمال نظر کارشناسی بخش خصوصی قبل از ابلاغ در سطح کشور شد.

رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی قزوین همچنین با مو دودی رئیس سازمان توسعه تجارت و یزدانفر معاون توسعه صادرات کالای سازمان توسعه تجارت ایران دیدار و گفتگو کردند.

همچنین با دعوت سازمان توسعه تجارت ایران، مهدی عبدیان، نایب رئیس اتاق بازرگانی قزوین به نمایندگی از صنعت پلیمر ایران در شورای راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی کشور شرکت می‌کند.

کد خبر 4591052

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی قزوین قانون رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی