Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@14:33:39 GMT

جلسه انتخاباتی نمایندگان مجلس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۴۶۹

جلسه امروز خانه ملت به ریاست پزشکیان با دستور کار قانون انتخابات مجلس از دقایقی قبل آغاز شد. به گزارش صدای ایران از ایسنا، نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی مواد باقی‌مانده از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازند.

جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور ۱۹۵ نماینده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی گزارش کمیسیون انرژی درباره تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمان، رسیدگی به طرح اصلاح ماده ۳ و الحاق یک ماده به قانون نحوه‌ پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بررسی گزارش نهایی کمیسیون صنایع در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های همدان، مرکزی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و سایر استان‌های دارای منابع معدنی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی طرح اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه ششم توسعه و لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک‌نشین اعظم لوکزامبورگ از دیگر موارد کاری امروز مجلس شورای اسلامی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند