Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:32:19 GMT

سخنگوی فیس بوک دلیل قطعی شب گذشته را اعلام نکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۹۰۶

سخنگوی فیس بوک دلیل قطعی شب گذشته را اعلام نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شب گذشته فیس‌بوک با یک قطعی وسیع روبرو شد. این دومین باری است که طی یک ماه فیس‌بوک دچار اختلال می‌شود. طبق اطلاعات وب سایتdowndetector.com شب گذشته کاربران سراسر جهان در دسترسی به فیس‌بوک و پلتفرم‌های وابسته به آن از جمله مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ با مشکل روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرویس‌ها حدود ۳ ساعت قطع بودند و کاربران نمی‌توانستند مطالب تازه آپلود کنند یا پیام بفرستند.

در همین راستا هزاران نفر از کاربران در شمال شرقی آمریکا، اروپا و فیلیپین قطعی سرویس‌های فیس‌بوک را گزارش کردند. همچنین هشتگ هایinstagramdowm #و facebookdown #به ترندهای تویئتر در سراسر جهان تبدیل شدند.

سخنگوی فیس‌بوک از ارائه دلیل این قطعی خودداری کرد اما گفت: مشکلات برطرف شده و شرکت برای هرگونه اختلال به وجود آمده عذر خواهی می‌کند.

کد خبر 4591132 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک برنامه اینستاگرام شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

دیگر خبرها

  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه