Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموز نخبه قرآنی آران و بیدگل، رتبه نخست ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نفرات برتر ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام شب گذشته (۲۵ فروردین ماه) معرفی شدند.

در این رقابت های معتبر بین المللی که با حضور ۳۱ دانش آموز از ۲۱ کشور برگزار شد، در رشته حفظ قرآن دختران دانش آموز «زینب امین پور» از جمهوری اسلامی ایران ایران (شهرستان آران و بیدگل) در جایگاه نخست ایستاد و «فیضا نرگس» از ترکیه و «ریم اشبول» از اردن به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«زینب امین پور» نخبه قرآنی و دانش آموز پایه دهم آموزشگاه فرزانگان امین آران و بیدگل، حفظ قرآن کریم را از ۷ سالگی آغاز کرد و در ۱۲سالگی حافظ کل قرآن شد. وی در سال ۹۴ رتبه نخست رشته حفظ ۲۰ جزء سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقطع شکوفه ها را بدست آورد.

 

این دانش آموز نخبه قرآنی هر چند در سه سال متوالی به عنوان برتر مسابقات حفظ کل قرآن کریم در کشور دست یافته است، اما این نخستین حضورش در مسابقات بین المللی بود.

 

ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام از ۲۱ تا ۲۵ فروردین همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم بزرگسالان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. 

 

خبرگزاری شبستان  موفقیت این دانش آموز نخبه قرآنی را به مردم شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل و خانواده وی تبریک می گوید./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم مسابقات قرآن کریم سپاه خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران مسابقات بین المللی قرآن آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم