Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@17:28:49 GMT

دستگیری جاعل پرتقال فروش

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۲۹۸۱

دستگیری جاعل پرتقال فروش

به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان ، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری جاعل کارت‌های بانکی معروف به پرتقال فروش در گرگان خبر داد و بیان کرد: این فرد که اهل هشتگرد است در گرگان خانه اجاره کرده بود و با وانت در تهران پرتقال می‌فروخت.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: این جاعل، هنگام فروش پرتقال به افراد در تهران، اطلاعات کارت بانکی خریداران را با استفاده از دستگاه اسکیمر، اسکن می‌کرد و سپس موجودی حساب آنان را خالی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این فرد با همکاری پلیس فتای تهران و گلستان در گرگان دستگیر شد و هنگام دستگیری این جاعل، از او ۱۰۰ کارت کشف و ضبط و برای رسیدگی پرونده به تهران منتقل شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، این فیلم بر محوریت پیام قرآنی آیه سه سوره طلاق که می‌فرماید: «ما روزی آدم‌ها را از جایی می‌فرستیم  که هیچکس تصورش را نمی‌کند» می‌پردازد.

فیلم «دست خدا»؛  ماجرای زنی سرپرست خانوار برای تهیه مایحتاج دوفرزند و پدر بیمارش است. این زن بعد از آنکه با بساط کردن عروسک‌ها سر خیابان درآمدی به دست نمی‌آورد، آخرین  تلاشش را برای تامین و تهیه غذا می‌کند؛ اما...!

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گلستان و تهیه کنندگی حکم علی احدی در تهران کلید خورد.

 بازیگران این فیلم مقداد اسلامی، اسما خواجه، رضا اناری، طاهر گلستان، آلا فتحی و... هستند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: حجت بابایی گریم، میلاد محمدی مطلق تصویربردار، شهلا خداداد  صدابردار و نگار نورمحمدی طراح لباس.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان