Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای معاونین اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق 14 گانه استان یک روز از حقوق خود را به سیل زدگان کشور اهدا کردند.
عباسعلی دانافر افزود: دستورالعمل شیوه کمک رسانی به هم وطنان سیل زده استان خوزستان به مدارس ابلاغ شده است که همکاران فرهنگی می توانند نسبت به مشارکت در این امر خیرخواهانه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بیمه سلامت یزد هم گفت: کارکنان این اداره کل ضمن همدردی با مردم استان های سیل زده، یک روز از حقوق فروردین ماه خود را به مردم این مناطق اهدا کردند.
دکتر محمد دریجانی تعداد کارکنان این اداره کل را 87 نفر اعلام کرد و افزود: مجموع بیمه شدگان سلامت استان 353 هزار و 502 نفر است که 82 هزار و 387 کارمند دولت ، 148 هزار و 325 نفر روستایی و بقیه اقشار مختلف از جمله خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، طلاب و دانشجویان هستند.
بارش های سنگین و بی سابقه که از روزهای پایانی سال 97 آغاز شده، باعث وقوع سیل در اغلب نقاط کشور شده است.
2088/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش استان استان خوزستان جانبازان حقوق یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال