Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@05:02:35 GMT

به صراحت نمی‌توان گفت پرسپولیس قهرمان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۵۱۱

به صراحت نمی‌توان گفت پرسپولیس قهرمان می‌شود

کارشناس فوتبال ایران ضمن توضیح شرایط تیم ها در هفته های پایانی لیگ برتر اذعان داشت: با صراحت نمی توان گفت کدام تیم قهرمان می شود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نعیم سعداوی کارشناس فوتبال ایران درباره رقابت‌های هفته گذشته که منجر به تداوم صدرنشینی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر شد، اظهار داشت: بازی‌های لیگ برتر به حساس‌ترین هفته‌های خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها می‌خواهند شرایط خود را بهتر کنند تا نتیجه لازم را بگیرند. چهار، پنج تیم رقابت فشرده و تنگاتنگی دارند. پرسپولیس با پنج امتیاز اختلاف به طور جدی قهرمانی را دنبال می‌کند. هر احتمالی در این روزها ممکن است رخ دهد. گرفتن امتیاز در این وضعیت سخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانید؟ افزود: تیمی که بازیکنان باتجربه‌تری داشته باشد می‌تواند در این هفته‌های حساس عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی یادآور شد: با صراحت نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان است. حتی در مورد تیم‌هایی که برای سهمیه آسیایی مبارزه می‌کنند هم نمی‌توان با قاطعیت اظهار نظر کرد.

مدیرفنی فولاد خوزستان درباره برد این تیم در دربی اهواز مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: بازی خوب و جذابی بود. از زاویه‌های مختلف می‌توان در مورد این بازی صحبت کرد. فولاد خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد. مسی مهاجم خارجی تیم‌مان هم خیلی خوب بازی کرد و گل زد. البته بعد از بازی اتفاقات خوبی رخ نداد. امیدوارم برخورد شایسته و قدرتمندی با افراد خاطی صورت بگیرد.

سعداوی درباره تأثیر افشین قطبی در فولاد خوزستان تاکید کرد: از زمانی که قطبی آمده است منشأ کارهای خوب بوده است. ایشان از لحاظ ذهنی و فنی توانست بازیکنان را با شرایط خیلی خوبی آشنا کند و افکار بازیکنان را تغییر دهد. دنبال نتایج بهتر با حضور آقای قطبی هم هستیم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم. در برخی بازی‌ها بر خلاف شایستگی نتیجه گرفتیم اما چیزی از عملکرد بازیکنانمان کم نکرد.

وی در پایان به حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور نظیر خوزستان اشاره کرد و گفت: واقعاً اتفاق شوم و بدی افتاده است که نیازمند هرگونه همکاری از سود نهادهای مربوطه و مردم است. استان خوزستان یکی از مظلوم‌ترین استان‌ها است. انتظار داریم پوشش خوبی برای مصیبتی که مردم را تحت تأثیر قرارداد است شود. وضعیت خوزستان اصلاً خوب نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تراکتورسازی تبریز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد