Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:13:06 GMT

بازی بزرگ هفته بر سر دوراهی فولادشهر و نقش جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۵۲۶

بازی بزرگ هفته بر سر دوراهی فولادشهر و نقش جهان

طی ۲۴ ساعت گذشته اخبار و حواشی فراوانی در مورد بازی حساس ذوب‌آهن و پرسپولیس منتشر شده که شرایط این مسابقه را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی بازی روز چهارشنبه ذوب‌آهن در مقابل پرسپولیس خیلی زودتر از حد معمول شروع شده و در شرایطی که خیلی‌ها در انتظار تماشای یک مسابقه جذاب و پر هیجان از جانب دو تیم هستند، از دیروز اخباری عجیب و غیرمنتظره اصل بازی را به حاشیه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گام نخست را خود ذوب‌آهنی‌ها برداشتند و با کاهش اختیارات سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه که به نوعی بحث ممنوع‌المصاحبه بودن مدیرعامل ذوب‌آهن را مطرح کرد سخنگوی جدیدی را برای بیان مواضع و نظرات باشگاه ذوب‌آهن معرفی کردند. به هر حال با توجه به اینکه هیئت مدیره باشگاه به نوعی سیاست‌های ذوب‌آهن را تدوین می‌کند و اختیار کاملی در انتخاب مدیرعامل تیم دارد هیچ شکی نیست ولی سوال اینجاست چرا ذوب‌آهنی‌ها درست در هفته‌ای که تیمشان یک بازی حساس در مقابل پرسپولیس دارد و احتیاج است که سعید آذری بر حسب سابقه قبلی از مواضع تیمش در این بازی دفاع کند دست به گرفتن این تصمیم بردند تا به نوعی خودشان را در جنگ رسانه‌ای در برابر پرسپولیس خلع سلاح کنند. این اتفاق می‌توانست بعد از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس بیفتد تا مقبولیت بیشتری در بین هواداران هم داشته باشد و امروز خیلی از ذوب‌آهنی‌ها شاکی هستند که تیمشان در برابر پرسپولیس اسیر حواشی خودساخته اطراف باشگاه شده است.

از طرف دیگر محل برگزاری بازی ذوب‌آهن در برابر سرخ‌های تهران هم موضوع دیگری بوده که از روز گذشته سروصدای بسیار زیادی به پا کرده و شایعه انتقال میزبان بازی از استادیوم فولادشهر به ورزشگاه نقش جهان، نظرات منفی بسیار زیادی را با خودش به همراه داشته است. البته خود ذوب‌آهنی‌ها معتقدند که تیمشان از لحاظ فنی آنقدر خوب هست که تغییر استادیوم برایش تفاوتی ندارد و این ذوب‌آهن در هر زمینی می‌تواند یک دردسر بزرگ برای پرسپولیس باشد اما انتقاد اصلی از جانب هواداران تیم همشهری یعنی سپاهان به این ماجرا وارد است که معتقدند با انجام بازی دو تیم در استادیوم نقش جهان، هواداران پرتعداد پرسپولیس با حضور در این استادیوم جای میزبان و مهمان را عوض خواهند کرد.

به هر حال در شرایط فعلی، سپاهانی‌ها هنوز کورسویی از امید برای قهرمانی در لیگ برتر دارند و دلشان نمی‌خواهد که پرسپولیس با شرایطی بسیار خوب به دیدار ذوب‌آهن برود.

ساخت سکو در ضلع جنوبی استادیوم فولادشهر و کارگاهی بودن محیط استادیوم موضوعی بوده که از روز گذشته مورد بحث قرار گرفته ولی جالب اینجاست که شرایط نقش جهان هم دست کمی از وضعیت فعلی استادیوم فولادشهر ندارد و همه منتظرند تا امروز تصمیم نهایی برای تعیین محل برگزاری بازی گرفته شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن سخنگو سعید آذری لیگ برتر فوتبال ورزشگاه فولادشهر ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)

نیمار نیز باور نداشت که ساویچ نتوانسته است موقعیت طلایی دقیقه 90+9 را به گل تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نیمار ستاره برزیلی وارد ریاض شد (فیلم) نیمار هم با 300 میلیون یورو عربستانی شد

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!