Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا را ناشی از سرخودگی نظام سلطه بیان کرد و افزود: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر فجیع ترین اقدامات بین المللی را مرتکب می شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ علی رستمی یکشنبه شب در نخستین نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: آمریکا و ایادی همپیمانش میلیاردها دلار در عراق و سوریه هزینه می کنند اما پس از سالها بصورت چراغ خاموش وارد پایگاه نظامی خود در عراق می شوند و شبانه بر می گردند و این در شرایطی است که مقامات ارشد ایران بصورت آشکار چندین روز در عراق علاوه بر رایزنی های سیاسی و اقتصادی به زیارت قبور ائمه اطهار علیه السلام می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در تروریستی خواندن سپاه ، گفت: این اقدام اخیر ترامپ در پی سرخوردگی از این نهاد و جنبه تبلیغات انتخاباتی برای صهیونیست ها و همچنین برای اعمال فشار اقتصادی علیه ایران صورت گرفت.

 

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا را ناشی از سرخودگی نظام سلطه بیان کرد و افزود: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر فجیع ترین اقدامات بین المللی را مرتکب می شوند.

 

رستمی خاطر نشان کرد: امروز کشوری که خودش مظهر تروریسم دولتی است با وقاحت کامل یک نهاد نظامی و مردمی کشوری را در لیست گروههای تروریستی قرار می دهد و قبل از آن منافقین را که هزاران نفر در ایران و سایر نقاط جهان را ترور کردند از لیست گروههای تروریستی خارج می کند و همه این اتفاقات در شرلیطی رخ می دهد که سیاستمداران ایالات متحده سازنده و پرورش دهنده تروریست هستند.

 

فرماندار تربت حیدریه افزود: امروز برای رژیم اشغالگر قدس پایتخت جعلی معرفی و میلیاردها دلار با راه اندازی جنگ های نیابتی در غرب اسیا برای انزوا و به چالش کشیدن نظام اسلامی هزینه می کنند.

 

آمریکا از سپاه ضربه خورده است

 

امام جمعه تربت حیدریه گفت: اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا بیانگر آن است که رژیم تروریستی ایالات متحده سیلی سختی از سپاه خورده و با چنین حرکت هایی عصبانیت خود را از سپاه اعلام داشته است.

 

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و برخاسته از قانون اساسی است که خدمات گسترده ای در عرصه های مختلف کشور ارایه کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز باید به قدرت های شیطانی بی اعتماد و آنها را پشت سر بگذاریم و با توکل بر خدا و میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی و حسن خلق بدنبال رفع مشکلات کشور باشیم‌.


کارنامه ۲۰۰ ساله آمریکا بیانگر ذات تروریستی این رژیم مستکبر است/افتخار سپاه خدمت مجاهدانه به مردم است

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه اظهار کرد: کارنامه ۲۰۰ ساله آمریکا حداقل با ۱۵۰ مورد جنگ، کودتا، نفوذ و راه اندازی گروههای تروریستی بیانگر ذات تروریسنی این رژیم مستکبر است.

 

سرهنگ علی نیک یاد گفت: این در شرایطی است که کارنامه پر افتخار سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی، سازندگی و خدمت مجاهدنه به مردم بر دوست و دشمن روشن است.

 

وی تصریح کرد: رییس جمهور سفیه آمریکا، نهاد برخاسته از متن مردم و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران را در لیست گروههای تروریستی قرار داده و این در حالی است که ایالات متحده بعنوان بزرگترین تروریست دولتی در تاریخ بشریت تاکنون از گروههای تروریستی حمایت تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی کرده است.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور

رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سؤالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

به گزارش تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتای فراجا اظهار کرد: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته از ابتدای سال جاری پلیس فتای فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت 1403 اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصدهای تخصصی بالغ بر 300 نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد 80 مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد 20 نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سؤالات کنکور سراسری سال 1403 با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب‌افزار بوده‌اند دستگیر شده‌اند و برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان به مرجع قضایی ارجاع شده است.

مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجراست، افزود: برابر رصدهای صورت‌گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمزارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است، تا کنون در این رابطه بالغ بر 60 میلیارد ریال معادل رمزارز و تعداد 50 قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

وی با اعلام صریح این موضوع "تا کنون هیچ‌گونه نمونه سؤال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نشده است."، گفت: یکی از شگردهای این افراد واگذاری نمونه سؤالات ادوار گذشته است.

رئیس پلیس فتای فراجا خاطرنشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مال‌باختگان امتناع می‌کنند، لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس: شناسایی هزار قلم ابزار تقلب در کنکور هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور