Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: حرکت به سمت دانشگاه های تیپ سوم و چهارم از الزمات زمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروز امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در عصری قرار داریم که حرکت به سمت دانشگاه های تیپ سوم و چهارم از الزمات زمان است و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه برنامه ریزی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حتما دانشگاه ها باید به سمتی بروند که کارآفرین باشند، افزود: در حال حاضر زمان  توجه به تجاری سازی پژوهش ها را پشت سرگذاشته ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه های کارآفرین حرکت کرده و در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی این موضوع را پیگیری می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به تقاضای بالا در زمینه تحصیلات تکمیلی، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به تقاضای دوره های تحصیلات تکمیلی و دکتری در داخل کشور جواب داده است.

فیروز فر با بیان اینکه استقبال از دوره های تحصیلات تکمیلی بالا است، افزود: اگر به این سیل تقاضا پاسخ داده نمی شد،این حجم از دانشجویان به خارج از کشور روانه می شدند که مشکلات خاص خود را ایجاد می کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تقاضاهای بسیاری برای تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد.

این مسئول افزود:دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر بیشتر در زمینه بحث های کارآفرینی و مهارت گام بر می دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه این دانشگاه کارآفرینی را سرلوحه استراتژی ها و اهداف دانشگاه قرار داده است، افزود: همه سیاست ها بر این موضوع می چرخد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این تجمع با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کردند.
یاوری معاون سیاسی فرماندار سبزوار در این تجمع گفت: جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان آمریکا و اروپا در مهد کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند اتفاق افتاد و دیدیم که این دولتمردان این کشور‌ها بر خلاف شعار‌های حقوق بشری خود نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت‌های غربی که گروه‌های مظلوم فلسطینی را تروریستی می‌دانند، امروز شاهد خیزش جنبش‌های دانشجویی خود هستند جنبش‌هایی که بر خلاف نظر این دولت‌ها فلسینی‌ها را مظلوم و نه تروریست می‌دانند وجدان‌های بیداری که ظلم صهیونیست‌ها را با وجود سانسور رسانه‌ای می‌بینند و برای دفاع از ارمان این مردم به صحنه امده اند.
در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین قرائت شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است