Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش جوانان تویسرکان گفت: میزان پرداخت وام ازدواج در شهرستان تویسرکان در سال ۹۷ به ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان، اظهار داشت: این در حالی است که میزان پرداخت وام ازدواج در سال 96 در شهرستان تویسرکان، 15 میلیارد و 500 میلیون تومان و در سال 95 ، 14 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ متقاضی دریافت تسهیلات ازدواجی در شهرستان تویسرکان در سال 97 نداشتیم که وام دریافت نکرده باشد.

حقیقی ابراز کرد: تعداد ازداوج ثبت شده در شهرستان تویسرکان در سال 96، 839 مورد و تعداد طلاق ها، 617 مورد ثبت شده که این تعداد به ترتیب در سال 97 به 223 مورد ازدواج و 145 مورد طلاق رسیده است.

ابلاغ وام 60 میلیونی ازدواج به بانک‌ها/ "یارانه" ضامن وام ازدواج شدبانک‌های خراسان شمالی عدد متقضیان دریافت وام ازدواج را به صفر برسانندشرایط پرداخت وام ازدواج 60میلیونی + جزئیات

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو  با اشاره به اینکه استخر شنای بانوان تویسرکان قبل از سال 98 آماده بهره برداری بود تصریح کرد: این استخر تنها به دلیل انتظار برای حضور وزیر ورزش و جوانان در تویسرکان به بهره برداری رسمی نرسیده اما به زودی افتتاح می شود.

حقیقی گفت: در هفته جوان در شهرستان تویسرکان شاهد برگزاری برنامه هایی مانند کلاس‌های آموزشی مهارت های زندگی، جشن گلریزان برای کمک به هموطنان سیل زده و همایش پیده روی عمومی در شهر سرکان هستیم.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان