Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادپور، با اشاره به اهمیت سدها در کنترل سیل، گفت: در تلاش برای افزایش تخصیص آب و تکمیل ظرفیت سدهای استان هستیم.

«احمد مرادپور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: جبران خسارت گسترده سیل در استان لرستان نیازمند باری رساندن مسئولان و مجلس شورای اسلامی است.

 

معاون عمرانی استانداری لرستان، با اشاره به اهمیت احداث سد در استان، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان به دنبال افزایش تخصیص آب  و تکمیل ظرفیت 10 سد استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در سیل 12 فروردین بسیاری از واحد های مسکونی در شهرستان پلدختر و معمولان، چگنی و خرم آباد تخریب شد.

 

مرادپور، با اشاره به زیر آب رفتن روستاهای زیادی در مسیر رودخانه کشکان در شهرستان های چگنی و پلدختر، افزود: بسیاری از واحد مسکونی شهری و روستای شهرهای لرستان بویژه پلدختر بر اثر سیل دچار خسارت با درصد های مختلف شده است.


وی ابراز کرد: در شهر پلدختر 394 واحد مسکونی تخریبی شناسایی شده و 2 هزار و 518 واحد نیز دچار آسیب جزیی و کلی شده اندکه باید تعمیر شوند.


مرادپور، با اشاره به آبگرفتگی کامل سه هزار و 600 واحد مسکونی گفت: این تعداد واحد مسکونی در حال حاضر قابل استفاده نیستند.


وی اذعان داشت: بررسی استحکام سازه ای و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد این واحدها باید توسط هیاتی متشکل از کارشناس دفتر فنی استانداری، شهرداری، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شود.


مرادپور، اظهار کرد:  در 819 روستای استان نیز 606 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و 59 واحد نیازمند تعمیر است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل سپاه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم نماز جمعه بارندگی و سیلاب سیل لرستان سد خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر