Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکوردگیری نهایی و انتخابی تیم تیروکمان دانشجویان اعزامی به سی‌امین دوره یونیورسیاد در ایتالیا اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، رکوردگیری نهایی و انتخابی تیم ملی تیروکمان دانشجویان برای اعزام به سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از ۹ اردیبهشت در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رکوردگیری تا ۱۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و در پایان ترکیب نهایی کمانداران اعزامی به مسابقات یونیورسیاد ناپل ایتالیا معرفی خواهند شد.

محمدصالح پالیزبان، رضا ده پرور، کیارش فرزان، آرش خوشگرد، امیرمحمد وکیلی، بهاره رضایی، سوگند حداد و مهرنوش جودی کمانداران دانشجو حاضر در اردو هستند که هدایت این تیم را مجید احمدی برعهده دارد.

کمانداران برای حضور در مسابقات انتخابی گواهی اشتغال به تحصیل و پاسپورت نیز را باید به همراه داشته باشند.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ تیر در ناپل ایتالیا آغاز و تا ۲۳ ادامه خواهد داشت. تیم ایران تنها در رشته کامپوند در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيروكمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت