Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@07:28:38 GMT

جشنواره وارش معرف باورها و اعتقادات مذهبی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۴۴۵

جشنواره وارش معرف باورها و اعتقادات مذهبی مازندران

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ نشست رسانه‌ای نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش با حضور مهدی قربان‌پور دبیر جشنواره و مرتضی رنجبران مدیر روابط عمومی این رویداد سینمای از امروز، 26 آبان‌ماه در تالار استاد امیرخانی، خانه هنرمندان برگزار شد. در ابتدای این جلسه دبیر جشنواره ضمن تشکر از اهالی رسانه اظهار کرد: طی شش ماه اخیر رسانه‌‌ها ما را در برگزاری نهمین دوره جشنواره یاری رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید جشنواره وارش سال‌ها بود که برگزار نمی‌شد.

وی افزود: امسال ملت ایران سال نو را با اتفاقات خوبی آغاز نکرد، زیرا بسیاری از مردم این سرزمین دستخوش آسیب‌های طبیعی شدند برای همین جشنواره وارش رسالت خود می‌دانست تا به هر طریق ممکن و در حد توانش از سیل زدگان حمایت کند. برای همین سعی کردیم از هزینه‌ها کاسته و بخشی از صرفه‌‌جویی‌ها را به مردم سیل زده اختصاص دهیم.

ادامه دارد....

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید