Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- پیگیری‌های خبرنگار ایرناپلاس حاکی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی دستوری درخصوص شرکت یا عدم یکی از اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی در جلسات این شورا صادر نکرد‌ه‌اند.

اوایل بهمن‌ماه سال گذشته یکی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا در پستی اینستاگرامی از درگیری لفظی حسن روحانی رئیس‌جمهوری و عزت‌الله ضرغامی دیگر عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه این شورا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی شده بود در این جلسه رئیس پیشین سازمان صداوسیما به روحانی بابت سخنان اخیرش درخصوص «سانسور و حجاب» اعتراض کرده و از او توضیح خواسته است. به ادعای این فعال رسانه‌ای اصولگرا، اعتراضات تند ضرغامی به رئیس‌جمهوری منجر به آن شد که روحانی جلسه را ترک کند.

چند روز بعد احمد مازنی، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با ایرناپلاس، درگیری لفظی رئیس‌جمهوری و عزت‌الله ضرغامی را تأیید کرد. بعد از رسانه‌ای شدن این درگیری، اخباری مطرح شد مبنی بر این که «بعد از درگیری لفظی میان رئیس‌جمهور و عزت‌الله ضرغامی در شورای عالی فضای مجازی، حسن روحانی اعلام کرده بود در شورا‌هایی که این فرد حضور دارد، شرکت نخواهد کرد.»

بعد از آن مطلبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی ضرغامی را از شرکت در جلسات این شورا تا اطلاع ثانوی منع کرده اند.

در عین حال پیگیری‌های خبرنگار ایرناپلاس حاکی است این خبر صحت ندارد و رهبر انقلاب توصیه‌ای در این خصوص نداشته‌اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رهبر انقلاب اسلامي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ضرغامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری