Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری مؤسسه فرهنگی موعود عصر در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان صبح امروز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه در محل این مؤسسه برگزار شد.

اسماعیل شفیعی سروستانی، مدیر مسئول مؤسسه موعود عصر در این نشست با تبریک و تهنیت به مناسبت این ایام و آرزوی ظهور موفور السرور آن یگانه دوران و نجات همه مستضعفان و مؤمنان از ابتلائات سخت آخرالزمانی اظهار کرد: امسال مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر، در ایام برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و دهه مهدویت ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این برنامه‌ها انتشار ویژه نامه بهارانه ماهنامه موعود در یکصد صفحه با موضوع آخرالزمان و راه رهایی از فتنه‌ها و ابتلائات است.

وی افزود: از دیگر اقدامات، ترجمه و انتشار کتاب ارزشمند «خیرالبریه و الطاف الالهیه» در موضوع امامت و ولایت است. همچنین برگزاری مراسم جشن و نشست علمی فرهنگی در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن سوره حوزه هنری با موضوع محوری «مرابطه مومنانه منتظران» از دیگر فعالیت‌ها خواهد بود. اعزام سخنران و حضور در مجامع فرهنگی به مناسبت این دهه فرخنده در نقاط مختلف را نیز در دستور کار داریم.

سردبیر ماهنامه موعود ادامه داد: رونمایی از هشتمین جلد از مجموعه گران‌سنگ «تاریخ فرهنگی قبیلة لعنت» از دیگر فعالیت‌های مؤسسه موعود عصر در دهه مهدویت خواهد بود. این اثر، آخرین جلد از این مجموعه است که با عنوان «ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین» چاپ و و منتشر می‌گردد. همچنین تدارک قریب به ۱۵۰ عنوان کتاب و ۱۳۰ بسته لوح فشرده و نشریات موعود در حوزه مطالعات مهدوی و فرهنگی، برای عموم علاقه‌مندان نشر فرهنگ مهدوی با تخفیف ویژه را در نظر گرفته‌ایم.

اسماعیل شفیعی سروستانی سپس عنوان کرد: موعود در حالی بیست و چهارمین سال از فعالیت علمی و فرهنگی خود را پشت سر می‌گذارد که انتشار ۲۴ سال ماهنامه موعود و انتشار ۵ سال «الصراط» به زبان عربی را به طور مستمر در کارنامه خود دارد. تولید و انتشار قریب به ۱۳۰ عنوان لوح فشرده، انتشار ۸ جلد دایره المعارف موعود آخرالزمان، برگزاری ۱۴ سال نشست فرهنگی مهدوی به طور پیوسته در پایان هر ماه، با عنوان «سلسله نشست‌های ماهانه فرهنگ مهدوی»، راه‌اندازی سایت‌های مهدوی و فرهنگی موعود به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، انتشار ۱۷ عنوان کتاب به زبان عربی در موضوع و محتوای دشمن‌شناسی و مطالعات فرهنگی، اعزام سخنران در مجامع دانشگاهی و فرهنگی سراسر کشور، تأسیس کتابخانه تخصصی جهت مطالعات مهدوی و مطالعات فرهنگی و … نیز از دیگر فعالیت‌های مؤسسه در این سال‌ها بوده است.

وی افزود: اخیراً مجموعه ۲۲ سال نشریه موعود با قابلیت‌های مختلف در قالب یک بسته لوح فشرده تهیه و توزیع شده است. به جز این، سایت‌های موعود با دارا بودن بیش از ۳۰ هزار مقاله، کتاب، فیلم و طرح در مباحث مهدوی و شناخت فرهنگی با آدرس www.mouood.org همواره در خدمت پژوهشگران و علاقه‌مندان است. سایت فروشگاهی موعود نیز با آدرس www.yaranshop.ir همه آثار موعود را در کم‌ترین زمان ممکن برای علاقه‌مندان ارسال می‌دارد.

اسماعیل شفیعی سروستانی در پایان گفت: کانال‌های موعود و تاریخ فردا در پیام‌رسان‌های داخلی اعم از سروش، ایتا و گپ نیز فعال هستند و علاقه مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های مؤسسه را از طریق آنها دنبال نمایند.

کد خبر 4591483 مهرنوش محمدزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: ماهنامه حوزه هنری نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم در استان، از معلمان و فرهنگیان مازندران قدردانی کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری، با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید و با قدردانی از زحمات و خدمات علمی،تربیتی، پرورشی، آموزشی جامعه فرهنگیان ، گفت: اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، آینده یک مملکت و جامعه در گرو آموزش و پرورش است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برای جهاد تبیین باید از نظر افرادی که با ذهنیت این نسل آشنا هستند استفاده کنیم، در خود مدارس پرورشی را باید جدی بگیریم، همانطور که قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده، پرورش مهمتر از تعلیم است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: مدارس هیات امنایی از ولایت و قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست، باید حساب شده باشند، در عین اینکه دولتی هست برنامه‌های، اخلاقی فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای را باید برای دانش آموزان داشته باشند، ما اینجور مدارس را تشویق می‌کنیم در این راستا شاهد همکاری مسئولین شهری هم بودیم، در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیات امنایی داشته باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم در این دیدار از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت روز معلم در سطح استان خبر داد و گفت: در این هفته به مدارس توصیه شد برنامه ای با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان در تجلیل از جایگاه معلم برگزار کنند 

کمالی با بیان اینکه در آیین تجلیل استانی نیز از ۶۰۰ معلم قدردانی خواهد شد افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته؛ با معرفی ۹۸ معلم منتخب شهرستانی و ۹ معلم برای معرفی به کشور از مقام آنان ویژه تجلیل شود.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین