Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از کارکنان اداری و معلمان ادارات اموزش پرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد خواهان پرداخت ۷ ماهه اضافه کاری خود هستند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، برخی از کارکنان اداری و معلمان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با برقراری تماس با خبرنگاران تسنیم خواستار پیگیری پرداخت مطالبات خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان اداری آموزش و پرورش می‌گویند: 7 ماهه اضافه کاری آنان پرداخت نشده در حالی در استان‌های دیگر این مطالبه به حق کارکنان پرداخت شده است.

ترک تحصیل دانش آموزان دو روستای محروم در کهگیلویه و بویراحمد؛ سکوت آموزش و پرورش

همچنین حق التدریس و اضافه کاری معلمان غیرموظف نیز 6 ماهه معوق است و معلمی که به صورت دو شیفت فعالیت دارد نیز حق الزحمه آنان 6 ماه بوده که پرداخت نشده است.

همچنین بنا به بررسی‌های انجام شده حق الزحمه امتحانات یعنی نیروهایی که کار برگزاری امتحانات نهایی سوم و پیش دانشگاهیبر عهده دارند از سال 96 تاکنون پرداخت نشده است.

کارکنان اداری آموزش و پرورش می‌گوید: به دلیل اداری شدن ماهیانه 600 هزار تومان از حقوق آنها کم شد و تنها دل خوشی آنان به اضافه کاری بوده که در این صورت مجبور به استعفاء و تدریس در مدارس هستند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ استانی اضافه کار کارکنان اداری را پرداخت نکرده است، گفت: هر فردی بتواند ثابت کند ریالی به استانیبابت این موضوع پرداخت شده جایزه می‌دهیم.

اردشیر یاری افزود: البته این امکان وجود دارد برخی استان‌های برخوردار از جمله البرز با درآمد اختصاصی 40 میلیارد تومان اضافه کار و مطالبات کارکنان را پرداخت کرده باشند.

وی با بیان اینکه استانی همچون البرز با استان بدون درآمدی مثل کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه نیست، ادامه داد: به طور حتم شرایط آموزش و پرورش در سال 98 به مراتب بدتر از سال گذشته است.

یاری تاکید کرد: اجباری برای ماندن هیچ نیروی اداری نیست و اگر سال 98 چشم انتظار اضافه کار بوده یقین داشته باشند شرایط بسیاربدتر است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش امسال حقوق معلمان حق التدریس دوبرابر افزایش خواهد یافت. به گزارش اقتصاد آنلاین، حقوق معلمان آموزش و پرورش از موضوعات مهمی است که در صدر اخبار قرار دارد. میزان حقوق دریافتی فرهنگیان به عوامل مختلفی از جمله امتیاز رتبه بندی، سابقه کار، مدرک تحصیلی و ... بستگی دارد. این روز‌ها افزایش دوبرابری حقوق بخشی از معلمان تبدیل به خبر داغ رسانه‌ها شده است؛ اما حقوق کدام معلمان تغییر می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اعلام آموزش و پرورش افزایش دو برابری حقوق شامل معلمان حق‌التدریس خواهد شد و بر اساس آن نرخ‌های کنونی تدریس ساعتی تا میزان دو برابر افزایش خواهد یافت. در آموزش و پرورش عده‌ای به صورت حق‌التدریس مشغول به کار هستند بر اساس آخرین اعلام این وزارت خانه حقوق معلمان حق التدریسی با مدرک کاردانی در ازای هر یک ساعت تدریس ۱۸ هزار تومان، میزان حقوق معلمان حق التدریسی با مدرک کارشناسی در ازای هر یک ساعت تدریس ۲۰ هزار تومان، میزان حقوق معلمان حق التدریسی با مدرک کارشناسی ارشد در ازای هر یک ساعت تدریس ۲۳ هزار تومان و میزان حقوق معلمان حق التدریسی با مدرک دکتری تخصصی و حرفه‌ای در ازای هر یک ساعت تدریس ۲۳ هزار تومان است. این ارقام همواره با اعتراض معلمان حق‌التدریس مواجه بوده است به طوری که آموزش و پرورش افزایش حقوق دو برابرای معلمان حق التدریس را در دستور کار قرار داده است.

در همین رابطه علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موافقت سازمان اداری و استخدامی با افزایش مبلغ حق‌التدریس، از افزایش دوبربرای حقوق این معلمان خبر داد.

وی در این باره گفته بود: این کار به نفع دولت، معلمان و دانش آموزان است، وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داده است که مبلغ حق‌التدریس حدود دو برابر شود.

یکی از موضوعات دیگر در آموزش و پرورش کمبود معلم است که بنابر اعلام سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با افزایش میزان حقوق احتمال ضریب به اشتغال معلمان برای اضافه تدریس بیشتر می‌شود که می‌تواند نیاز‌های آموزش و پرورش برای تدریس را تامین کند.

همچنین سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش مبلغ حق‌التدریس معلمان از مهر امسال اجرا می‌شود؟ گفت: در تلاش هستیم تا از مهر امسال اجرا شود.

فرهادی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود نرخ حق‌التدریس جذابیت کافی ندارد بنابراین در شورای حقوق و دستمزد افزایش نرخ حق‌التدریس تا دو برابر را پیگیری کردیم که در دستور کار قرار دارد. بر این اساس حقوق معلمان رسمی با توجه به افزایش حقوق کارمندان محاسبه خواهد شد، اما مبلغ اضافه تدریس و حقوق معلمانی که فقط به صورت حق التدریس در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند افزایش دو برابری خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود