Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:00:06 GMT

امدادرسانی به ۷۰۰۰ نفر در ۹استان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۰۳۵۵

امدادرسانی به ۷۰۰۰ نفر در ۹استان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۷۰۰۰نفر در ۹استان از جمله ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، یزد و کرمان خبرداد.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بر اساس اعلام هشدار شماره ۱۰سازمان هواشناسی در سومین موج از بارش‌ها که از ۲۴فروردین آغاز شده است، هشت استان بلافاصله در وضعیت آماده باش قرار گرفت تا در صورت بروز هر حادثه‌ای هموطنان در کوتاه‌ترین زمان امدادرسانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره اقدامات صورت گرفته تا ۲۶ فروردین ماه گفت: طی این مدت  ۷۳۰۵ نفر در ۶۳ شهر و روستا در ۹ استان از جمله ایلام، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، یزد و کرمان امدادرسانی شدند.      

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۰ نفر به مناطق امن منتقل شدند و تخلیه آب از ۱۹۳ واحد مسکونی نیز انجام شده است.

به گفته وی اقلامی از جمله ۱۸۳ دستگاه چادر، ۶۵۸ بسته غذایی یکماهه و ۷۲ساعته و... توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر در این مناطق توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امدادرساني سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب