Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:38:59 GMT

بانک اطلاعاتی سیل زدگان استان لرستان تهیه شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۳۰۹۰

بانک اطلاعاتی سیل زدگان استان لرستان تهیه شود

استاندار لرستان گفت: بانک اطلاعاتی سیل‌زدگان استان لرستان تهیه تا مبنایی برای ارائه تسهیلات، لوازم خانگی و سایر کمک‌ها شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهارداشت: در حوزه اسکان سیل زدگان چند کار را باید همزمان و سریع انجام دهیم  که مهمترین و نخستین کار تهیه بانک اطلاعاتی دقیقی است تا به طور دقیق بدانیم در چه روستایی  چه کسی خانه‌اش در چه وضعیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک اطلاعاتی باید مبنایی برای ارائه تسهیلات، لوازم خانگی، کمک‌های مردمی و همه موارد شود و براساس دستوری که قرارگاه بازسازی صادر کرده برای همه شناسنامه صادر کنیم، البته تهیه بانک اطلاعاتی باید قابلیت رکوردگیری متفاوت داشته باشد.

خسارت 1200 میلیارد تومانی سیلاب به تأسیسات آب و فاضلاب کشورورود سامانه بارشی جدید به کشور/هشدار سیلاب های ناگهانی در آخر هفتهسیلاب 400 میلیارد تومان خسارت به صنعت گلستان وارد کرد

استاندار لرستان عنوان کرد: اگر اکنون نمی‌توانیم این بانک اطلاعاتی را در همه استان انجام دهیم حداقل در شهرستان پلدختر که اوضاع خیلی بدتر است سریع انجام دهیم.

وی بیان کرد: یک گروه از سیل زدگان که خانه آنها تخریب شده هدف اولیه ماست بنابراین هم از حیث اسکان موقت و هم از حیث شروع عملیات اسکان دائم کارهای آنها دنبال می‌شود.

 خادمی گفت: برای کسانی که خانه آنها تخریب شده و قرار است در همان جایی که تخریب شده درجا سازی کنیم باید مشخص کنیم چه کسانی هستند؛ خانه یک گروه نیز تخریب شده،  اکنون دیگر عرصه ندارند و دیگر قرار نیست ما عرصه در اختیار شان بگذاریم، این دو گروه نیازمند مداخله فوری ما هستند.

وی با بیان اینکه ساعت و دقیقه در انجام  کار اسکان موقت و دائم سیل زدگان مهم است نه روز تصریح کرد: مدیران استانی و وزیر راه و شهرسازی برای این موضوع زمان و ساعت تعریف کنند بنابراین چه از حیث اسکان موقت و دائم هر کسی از یک گوشه‌ای باید مشکل را حل کند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بحث اسکان موقت به ویژه در شهرهای پلدختر و معمولان باید ساماندهی شود و از چند جبهه به این موضوع حمله  کنیم.

وی اظهارداشت: امروز نامه نوشتیم تا بحث اجاره را تامین کنند که در قرار گاه بازسازی مصوب شده و احتمالا تا امشب ابلاغ می‌شود.

خادمی افزود: مجموعه بنیاد مسکن، فرمانداری‌ها و حتی گروه صمت در شهر خانه‌های اجاره‌ای  را پیدا کنند یا اکیپی تشکیل شود تا به هر کسی خانه‌اش تخریب شده تاییدیه اجاره بدهیم.

وی عنوان کرد: برای ساخت خانه‌ها نیز اکنون باید زمین‌ها سریع مشخص شود و مسکن و شهرسازی قطعه بندی و به بنیاد مسکن اعلام کند.

استاندار لرستان بیان کرد: امروز در این کمیته باید برنامه زمان‌بندی تعیین کنیم تا اسکان موقت را تا دو یا سه روز آینده برطرف شده بدانیم و اسکان دائم را شروع کنیم.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند