Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@21:49:02 GMT

ارسال تجهیزات مهندسی تا استقرار نانوایی و تیم پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۳۶۳۷

ارسال تجهیزات مهندسی تا استقرار نانوایی و تیم پزشکی

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو گفت: سپاه استان بوشهر اقدامات خود را در سه محور اصلی در شهرستان باوی انجام می ­دهد که یکی از این محورها، ارسال تجهیزات لجستیکی و اعزام نیروهای مهندسی برای ترمیم سیل بندها است.

وی افزود: با توجه به آب گرفتگی ­هایی که در بعضی نقاط این شهرستان وجود دارد تلاش م ی­کنیم تا با استفاده از پمپ، آب­ های جمع شده در سطح کوچه­ ها و خانه ­ها را تخلیه و به سمت رودخانه کارون و سد دز هدایت کنیم تا زندگی مردم این مناطق به حالت معمولی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سپاه امام صادق علیه السلام در شهرستان باوی، ایجاد نانوایی سیار برای پخت نان گرم و همچنین برپایی آشپزخانه و پخت و توزیع روزانه 1300 تا 1400 دست غذای گرم توسط بسیجیان ناحیه خارگ است که روزانه در 3 نقطه شهری و روستاهای این شهرستان توزیع می ­شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر نیز گفت: از سه نقطه شهری شهرستان باوی، شهر شیبان در معرض خطر بیش­تری قرار دارد که نیروهای مهندسی با یک لودر و 8 کمپرسی در آن ­جا مستقر و مشغول خدمات­ رسانی به مردم این شهر هستند که 6 تا از این کمپرسی­ ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم تأمین شده است.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهار کرد: از بین روستاهای شهرستان باوی نیز فقط 5 روستای دهستان عناقچه شهرستان باوی دچار آب­ گرفتگی و بقیه فقط در محاصره آب هستند که تلاش داریم آب را از داخل کوچه ­ها و خانه ­ها خالی کنیم و با دادن یک تخته موکت و مقداری مواد غذایی به خانوارهای این روستاها، وضعیت را به حالت عادی برگردانیم.

وی از استقرار 15 قایق نیروی دریایی سپاه برای جابجایی اقلام و مردم روستاهای محاصره در آب خبر داد و تصریح کرد: تیم پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز روبروی شهر ملاثانی به صورت شبانه ­روزی به مردم خدمات­ رسانی می­ کنند.

انتهای خبر/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: باوی خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد