Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردی معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام در گفتگو گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در استان ایلام یک شیرخوارگاه دایر می‌باشد که تمامی امکانات رفاهی برای استفاده کودکان نگهداری شده در این مرکز در دسترس آنان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۵۶ کودک از بین کودکان تحت سرپرستی این مرکز نزد خانواده‌های خودی یا خانواده‌های جایگزین زندگی کرده و از سوی سازمان بهزیستی به صورت ماهیانه کمک‌هایی را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام اظهار کرد: این کودکان زمانی که به سن مناسب برای تحصیل برسند در مدارس عادی تحصیل می‌کنند و کلیه هزینه‌های مربوط به آنان توسط سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

کردی در رابطه با این موضوع که کودکان تا چه زمانی در این مرکز نگهداری می‌شوند بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر کودکانی که تحت سرپرستی این مرکز قرار گرفته اند نزد خانواده‌های خودی یا خانواده‌های جایگزین ساماندهی شده اند و فقط تعداد محدودی از این کودکان امکان بازپیوند به خانواده هارا نداشته اند که آنان نیز تا زمان اتمام تحصیلات و ازدواج یا زندگی مستقل تحت سرپرستی بهزیستی می‌باشند.

وی ادامه داد: پس از ترخیص این کودکان در سن مناسب هزینه‌های ترخیص به آنان تعلق گرفته و به مدت ۵ سال نیز پیگیری‌های بعد از ترخیص توسط مددکاران این سازمان برای آنان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ د

 

برخورداری کودکان تحت سرپرستی شیرخوارگاه از کلیه امکانات رفاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف ایسوزو با پژو سه فوتی و ۲ مصدوم به دنبال داشت.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه جمعه شب ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو در تونل پنج محور یاسوج به بابامیدان از سمت نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حادثه که منجر به آتش سوزی پژو ۴۰۵ شده، سه نفر فوتی به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • مصائب کودکان سرراهی
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان