Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمین موکب شهیدسالاری حاجی آباد هر روز پس از فراغت از پخت و توزیع بیش از 2000 دست غذا، به روستاهای درگیر سیل بخش سویسه شهرستان کارون رفته و در کنار مردم اقدام به ترمیم سیل بندها، مهار و هدایت سیل می نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ موکب شهید عبدالحمید سالاری، اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان متشکل از یک تیم جهادی 35 نفره در منطقه سیل زده  سویسه شهرستان کارون مشغول به خدمات رسانی به هم نوعان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موکب شهید عبدالحمید سالاری که از 21 فروردین ماه در منطقه سویسه شهرستان کارون مستقر شده روزانه بیش از دو هزار دست غذای گرم پخت و در بین سیل زدگان این منطقه توزیع می کنند.

خادمین موکب شهید عبدالحمید سالاری حاجی آباد هر روز پس از فراغت از پخت و توزیع غذای گرم بین روستاهای درگیر سیل بخش سویسه شهرستان کارون بهمراه نیروهای جهادی سپاه حاجی آباد در کنار مردم اقدام به ترمیم سیل بندها، مهار و هدایت سیل می نمایند.

گفتنی است تا کنون علاوه بر توزیع غذای گرم، ۱۵۰ کیلو پلاستیک و هشت هزار گونی نیز توسط جهادگران و خادمان موکب شهید عبدالحمید سالاری بین سیل زدگان این منطقه توزیع شده است.

سرهنگ فاطمی، مسئول پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جریان سرکشی از موکب شهید عبدالحمید سالاری اظهار کرد: همت بلند مردمان دیار حاجی آباد و هرمزگانی ها درخدمات رسانی به مردم سیل زده خوزستان به صورت وضوح می توان در این منطقه مشاهده کرد.

مسئول پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تمام امکانات موکب شهید عبدالحمید سالاری مردمی بوده است، تصریح کرد: تمام امکانات این موکب از ادارات، مردم و سپاه شهرستان حاجی آباد تهیه شده است.

فاطمی با  اشاره به سخنان امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر کمک همگان به سیل زدگان عنوان کرد: موکب شهید عبدالحمید سالاری برای خدمات رسانی به این منطقه سنگ تمام گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

سرهنگ رضایی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی