Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:57:40 GMT

شرکت قاری ایرانی در مسابقات بین المللی قرآن مالزی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۸۱۹

شرکت قاری ایرانی در مسابقات بین المللی قرآن مالزی

تهران - ایرنا - شصت و یکمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن مالزی با حضور نمایندگان 25 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در مرکز تجارت بین المللی پوترا در کوالالامپور در دو بخش زنان و مردان در حال برگزاری است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، قرار است «هادی موحد امین» نماینده ایران در این دور از مسابقات بین المللی مالزی ، روز پنجشنبه 29 فروردین ماه در مرکز همایشی کی ال سی سی کوالالامپور تلاوت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موحد امین برنده سال گذشته مسابقات بین المللی قرآن کریم کرواسی در رشته قرائت به همراه مربی خود احمد ابوالقاسمی در مسابقات بین المللی قرائت مالزی نیز شرکت کرده است.
25 قاری مرد و 23 نفر حافظ مرد از 25 کشور مختلف اسلامی از سراسر جهان دراین دور از مسابقات شرکت کرده اند.
براساس گزارش برگزار کنندگان، این دور از مسابقات که در روزهای 15 تا 20 آوریل ( 26 تا 31 فروردین ) در مالزی برگزاری می شود تعدادی از قاریان و حافظان زن نیز از کشور میزبان و دیگر کشورها در این مسابقات حضور دارند.
مسابقات بین المللی قرائت و حفظ قرآن کریم مالزی به عنوان با سابقه ترین مسابقات قرآنی بوده که از 1961 تاکنون هرسال دراین کشور برگزار شده ، اما ایران تاکنون در رشته قرائت این مسابقات شرکت کرده است.
شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم مالزی در روزهای 17 تا 22 اردیبهشت ماه سال گذشته در کوالالامپور با حضور مختار دهقان قاری اعزامی ایران و قاریان و حافظان از 56 کشور برگزار شد.
مختار دهقان قاری مشهدی در مسابقات سال گذشته توانست جایگاه دوم این مسابقات را کسب کند و قاری میزبان رتبه نخست را از آن خود ساخت.
آساق**1599**1663**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مسابقات بين المللي قرآن مالزي هادي موحد امين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • (ویدئو) روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا