Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@23:21:01 GMT

مه گرفتگی در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۲۰۴

مه گرفتگی در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی

تین‌نیوز | 

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (۲۷ فروردین ماه ۹۸) را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا جهان نما و در محور شهریار-تهران حدفاصل اندیشه تا شهرقدس نیمه سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و جنوبی مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور راور-دیهوک حدفاصل کیلومتر ۶۰ الی ۷۰ مسدود و تردد از مسیر جایگزین: کرمان-یزد-طبس-مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: محورهای شریانی پلدختر-کوهدشت، پلدختر-دره شهر، قدیم پلدختر-خرم آباد، اهواز-شوش، کمربندی دهلران، سه راهی راهداران-راور، شهداد-نهبندان، اهواز-آبادان و اردبیل-سرچم (از ساعت ۱۲ مورخ ۲۶ تا ساعت ۱۲ مورخ ۲۸ فروردین) مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی سخت-پادنا، گنجنامه-تویسرکان، سروآباد-پاوه و وازک-بلده مسدود هستند.

وی افزود: محور‌های غیرشریانی عشق آباد-بردسکن، بندر ترکمن-سه راهی یساقی، گمیشان-خواجه نفس، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی بستان-سوسنگرد، چغازنبیل-شوشتر، بستان-چذابه، قدیم بستان-چذابه، کمربندی عین ۲، زابل-هیرمند، نهاوند-نورآباد، فنوج-رمشک، جلگه-چاه اسحاق، چاهان-زرآباد، جلگه-ایرانشهر، ایرانشهر-خیرآباد، درح-ماهیرود، شهداد-اندوهجرد، دلگان-ایرانشهر، خسرج-حمیدیه، رباط سنگ-کدکن، بردسکن-شهرآباد و کلات-درگز مسدود هستند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی کنترل ترافیک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت