Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق‌رسانی به بیش از ۶۰ گلزار شهید در ۴ سال اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۳ پروژه برق‌رسانی روستایی در دست اجرا داریم. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داودی راهزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده در 4 سال اخیر 60 گلزار شهید فاقد شبکه برق در نقاط مختلف استان با اعتباری افزون بر 9 میلیارد ریال برق‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برقرسانی به 10 گلزار شهید در سال 98 خبر داد و افزود: گلزار شهدای روستاهای دم چنار و قاسم آباد جلیل بویراحمد، ده بزرگ باشت، سعادت آباد و ده جلیل خیرآباد گچساران و طولیان و دشت مازه کهگیلویه برقرسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بان کرد: هم اکنون 13 پروژه برق‌رسانی روستایی با اعتباری افزون‌بر 50 میلیارد ریال در شهرستان‌های بویراحمد، بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده در دست اجرا است.

جزئیات تعرفه‌های جدید برق اعلام شد + جدولآخرین سروده‌های برقعی منتشر شد/ رونمایی سه شنبه در خانه مهر امام رضا (ع)برقراری ارتباط 5 روستای سیل‌زده لرستان توسط سپاه ایلام

راهزادی با تاکید بر اینکه برخی پروژه‌های برق رسانی روستایی به دلیل قطع راه ارتباطی این روستاها با وقوع سیل متوقف شده است، ادامه داد:

راهزادی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌های 118 خانوار از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند، ابراز کرد: طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برای برق‌رسانی به این روستاها حدود 20 کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های برق روستایی در شهرستان‌های مختلف شامل 5 روستای بویراحمد، 4 روستا بهمئی، دو روستا گچساران، یک روستا چرام و یک روستا در لنده است، خاطرنشان کرد: با توجه به سخت گذر بودن و کم جمعیت بودن روستاها برخی از آنان به وسیله نیروگاه‌های خورشیدی از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

راهزادی عنوان کرد: ماه‌های پایانی سال 97 پروژه‌های برقرسانی به 13 روستای استان آغاز شد که امیدوارم تا پایان سال به اتمام برسند و البته هم اکنون 16 دستگاه ترانسفورماتور نیز برای برق‌رسانی به این روستاها بکار رفته است.

وی خاطرنشان کرد: برقرسانی به روستاهای آبکل تاوه شیشه شهرستان گچساران، فاریابک مارگون در شهرستان بویراحمد، گرده کلات شهرستان لنده، وهری بخش سرفاریاب شهرستان چرام و چهتون ممبی در شهرستان بهمئی از جمله مهمترین این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان