Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@01:08:11 GMT

کرانچار در آستانه جدایی از تیم ملی امید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۲۶۳

به گزارش پارس نیوز، 

امیدهای ایران با وجود میزبانی در مرحله نخست انتخابی المپیک 2020 و قهرمانی زیر 23 سال 2019 در تایلند با اما و اگر و خوش شانسی مجوز حضور در جمع 16 تیم پایانی را دریافت کردند. تنها یک اخطار کمتر نسبت به سایر تیم های دوم برتر گروه ها ایران را مسافر بانکوک کرد بلکه طلسم المپیکی شدن شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم شدن در گروه آن هم بعد از عراق در تهران حسابی پایه های صندلی مربیگری زلاتکو کرانچار را متزلزل کرد. طبیعی هم بود چون شاگردان این مربی کروات نه از بحث فنی نه از بحث حواشی رقم خورده در اردوی ایران چنگی به دل نزدند و نتایجی هم که به ثبت رسید انتظارات را برآورده نکرد تا ادامه همکاری با مربی سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

کمیته فنی تیم های ملی در هفته های گذشته با بررسی شرایط حاکم بر تیم امید همین طور گزارش هایی که از شرایط حاکم بر اردوی این تیم به دست آمده بود در نهایت به جمع بندی نهایی برای پایان کار کرانچار در تیم امید ایران رسید تا جایی که گفته می شود خبر قطع همکاری با زلاتکو کرانچار تا چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، خبری که استارت تغییرات روی نیمکت همین طور داخل اردوی تیم را خواهد زد.

زلاتکو کرانچار در شرایطی با فدراسیون فوتبال ایران قطع همکاری خواهد کرد که اسفندماه گذشته قبل از فیفادی های ماه مارچ 2019 شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر این که کرانچار به صورت موقت هدایت تیم ملی بزرگسالان را به عنوان جانشین کی روش در دست خواهد گرفت اما نه این اتفاق افتاد نه همکاری زلاتکو با ایران دوامی داشت که این رویا برای او محقق شود.

اما این که فدراسیون فوتبال برای جانشینی مربی کروات چه گزینه ای را مد نظر قرار داده است هنوز اجماع کاملی در کمیته تیم های ملی وجود ندارد گرچه گفته می شود شانس مربی داخلی بیشتر از مربی خارجی خواهد بود. در این بین نام یکی دو مربی جوان  سرشناس از هر مربی دیگری به صندلی کرانچار نزدیک تر است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: المپیک تایلند ایران عراق پرسپولیس تیم های ملی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال مد پرسپولیس تیم ملی تیم های ملی فدراسیون فوتبال مد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال

میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان صف‌آرایی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری 2 بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه 17 این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه 34 پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه 39، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ازبکستان که امسال از جام جهانی 2024 میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله‌ نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت 14:30
ایران - ازبکستان، ساعت 17:30

صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت 10:30
ویتنام - قرقیزستان، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
رده‌بندی: ساعت 11:30
فینال: ساعت 14:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی