Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: از جمله حقوق عامه در شهرستان آبیک که لازم است خبرنگاران و فعالان مجازی پیگیر باشند مسائل محیط زیست، اراضی اعم از کشاورزی و غیرکشاورزی و منابع آب است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید احمدزاده در دومین نشست تخصصی مدیران کانال‌های فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان آبیک، رسالت خبرنگاران را اطلاع‌رسانی در راستای اصلاح فرایندها و ختم شدن امورات ناصواب به صواب دانست و اظهار کرد: حفظ حقوق عمومی، عامه و بیت‌المال از وظایف دستگاه قضایی است که به تنهایی نمی‌تواند این موضوع را بر دوش بکشد و لازم است خبرنگاران و فعالان فضای مجازی هر زمانی مشاهده کردند که حقوق عامه تضییع می‌شود ورود یافته و موضوع را به اطلاع دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان قضایی هم از افراد موثق، اخبار موثق و منبع موثق خبری در شهرستان آبیک که فعالیت رسمی دارند موضوعات مطروحه در حوزه حقوق عامه و بیت‌المال را پیگیری و مورد بررسی قرار می‌دهند.

مطالبه نکردن موجب تضییع حقوق عامه می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: از جمله حقوق عامه در شهرستان آبیک که لازم است خبرنگاران و فعالان مجازی پیگیر باشند مسائل محیط زیست، اراضی اعم از کشاورزی و غیرکشاورزی و منابع آب است و در صورت داشتن اطلاعات درست از این مسائل، موضوعات را اطلاع دهند که قطعا پیگیری شده و به نتیجه خواهیم رساند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: مطالبه نکردن شهروندان در خصوص مسائل مختلف حقوق عامه و رسانه‌ای نشدن مسائل موجب تضییع حقوق مردم می‌شود که لازم است در صورت نیاز، حساسیت بیشتری در این زمینه نشان داده شود.

این مسئول قضایی تصریح کرد: مطالبه‌گری‌های خبرنگاران نباید متوقف شود و تا انتها باید یک موضوع از مسئولان مربوطه پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بر نقد کردن مسئولان از سوی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تاکید کرد و افزود: نباید انتقاد به مسئولان توهین‌آمیز باشد و می‌طلبد اخبار امیدبخش انعکاس بیشتری یابد.

احمدزاده معایب گروه‌های فضای مجازی را بیشتر از مزایای آن دانست و ادامه داد: کنترل کردن گروه‌ها سخت است و بعضا مطالبی منتشر شود که ممکن است کذب باشد و عنوان مجرمانه داشته باشد و برای مدیر گروه مشکل ایجاد شود که پرونده‌هایی در این زمینه تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب حقوق دستگاه قضایی فضای مجازی محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا