Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا احمدپور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با نحوه خدمت رسانی موکب امام رضا(ع) این شهرستان در منطقه سیل زده خرم آباد در استان لرستان به طبخ و بسته بندی غذای گرم جهت توزیع بین هموطنان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون و به صورت روزانه تعداد 3500 پرس غذای گرم در وعده نهار و ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در وعده شام به صورت بسته بندی بین هم وطنان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار همچنین از اعزام و خدمت رسانی گروه عملیاتی موکب امام رضا(ع) شهرستان در این مناطق خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون به تعداد 20 نفر از اعضای موکب شهرستان رشتخوار جهت بازسازی به مناطق سیل زده پلدختر اعزام و در حال خدمت رسانی هستند.
 
مسئول موکب امام رضا(ع) شهرستان رشتخوار در ادامه میزان کمک‌های مردمی این شهرستان تا کنون را بیش از 50 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان رشتخوار به عنوان یکی از شهرستان های پیشگام استان در بحث اعزام موکب به مناطق سیل زده است، که در این اقدام خیرخواهانه 4 نفر از شهرستان تربت جام و 5 نفر از فریمان و یک نفر از شهرستان مه ولات نیز با موکب شهرستان همکاری میکنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا