Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:26:43 GMT

690 میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۶۴۴

690 میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد کشف شد

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی اعلام کرد: 690 میلیون ریال کالای قاچاق از انباری در حاشیه شهر بجنورد کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در روز سه شنبه، سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در بازرسی از این محل 16 تن آرد، 10 حلقه لاستیک و 2 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز کشف و ضبط و سه متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* دستگیری دزدانی با سابقه 33 فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: هشت دزد حرفه ای با 33 فقره سرقت در بجنورد توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.
سرهنگ حسین بدری گفت: این افراد، که پس از شناسایی محل اختفا، با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند،
به 33 فقره سرقت منازل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، قطعات خودرو، موتورسیکلت و... اعتراف کردند.

* کشف 11.7 کیلوگرم تریاک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: با تلاش ماموران استان 11 کیلو و 700 گرم تریاک را با تعقیب و گریز سوداگران مرگ کشف کردند.
سرهنگ محمد غلامی گفت: یکی از فروشنده مواد پس از حضور ماموران در یک محله بجنورد، با خودرو متواری شده و مواد را به همدستان خود سپرده بود که ماموران آنان را دنبال کرده و اقدام به تیراندازی به سوی خودرو آنان کردند.
وی افزود: سرانجام ماموران با همکاری همکاران خود در پاسگاه سیساب، پس از چند ساعت تعقیب و گریز سه سوداگر مرگ را که با 2 خودرو متواری شده بودند دستگیر و محموله تریاک را که از خودرو پرتاب شده بود، در حاشیه جاده پیدا کردند.
سرهنگ غلامی افزود: در جریان این عملیات خودرو ماموران بر اثر برخورد با خودرو متهمان واژگون شد که خوشبختانه به ماموران پلیس آسیب چندانی نرسید و آنها تنها به صورت سطحی دچار جراحت شدند.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس كشف كالا خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک