Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:26:54 GMT

۱۰۶ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست احداث است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۹۵۳

۱۰۶ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست احداث است

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۶ پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست احداث است که ۵۰ درصد آن در سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: بدون تعارف  سال ۹۷، سال  پرفراز و نشیب بود زیرا که در شش ماه اول سال مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان مشخص نبود و بخشی از فعالیت ها بر زمین مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: پس از مشخص شدن مدیریت ورزش و جوانان، شش ماهه اول سال را از دست داده بودیم و تلاش کردیم در ۶ ماهه دوم سال آن را جبران کند.

 

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال گذشته ۲۲ سمن به ثبت رسیده است ،افزود: همچنین با مشخص شدن مدیریت اداره کل ورزش و جوانان، فعالیت های ورزشی  رشد چند برابری نسبت به سال ۹۶ پیدا کرد.

 

کرد گفت: سال ۹۷ ، سال سختی بود زیرا که باید عقب افتادگی های شش ماهه اول سال را باید جبران می‌کردیم.

 

وی افزود: در حوزه‌ پروژه های عمرانی ۳۹ میلیارد تومان به ۱۰۶ پروژه عمرانی تزریق شد که بیش از ۵۰ درصد این پروژه ها در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: اخیراً بنیاد مستضعفان زمین چمن ساخته و نیز این  بنیاد ساخت ۸ چمن مصنوعی در شهرستان زهک تقبل کرده و  در  آینده نزدیک آقای سعیدی کیا  رییس بنیاد به قصر قند سفری خواهد داشت تا از ظرفیت این بنیاد برای توسعه فضاهای ورزشی استفاده خواهیم بود.

 

کرد یادآور شد: در سال گذشته در رده بندی استعداد های برتر در  رده ۱۸ قرار گرفتیم  درحالی  که در سال ۹۶ در رده  ۳۱ قرار داشتیم و این را به عنوان پدبده معرفی شده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون. هفت هزار نفر تحت پوشش بیمه ورزشی هستند این در حالی است که براساس  سند چشم انداز ما در سال جاری به ۶۰ هزار نفر افزایش می یابد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعتراف به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها مناسب نیست، گفت: در سال جاری و مرکز کل هیات ورزشی را. این سنگین و بر اساس آن اعتبارات آن را ویژه خواهیم داد. در بخش قهرمانی هم همگانی و بانوان در بیمه ورزشی و شش تا هفت هزار. افزایش داشته تا پایان سال گذشته دو رویداد بزرگ مسابقات گفت با حضور هفت کشور دنیادنیام

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کمک به سیل زدگان مسابقات قرآن مجلس بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان عقب افتادگی های زمین چمن پروژه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت