Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست باشگاه یوونتوس تأیید کرد که پروژه این تیم با الگری ادامه خواهد داشت. 

طرفداری- یوونتوس با شکست مقابل آژاکس، از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند، آندرا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس پس از بازی به عنوان نخستین عضو از مجموعه یوونتوس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

آنیلی به اسکای اسپورت گفت:

آژاکس کاملاً شایسته صعود بود، در طول پنج شش سال اخیر ما به طور مداوم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته ایم و می خواهیم این روند را هر سال، بهبود ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژاکس تیمی است که در برهه های مشخص کار می کند و این پروژه ای است که دو سال قبل آن ها آغاز کردند. شایسته آن بودند، نه تنها امشب، بلکه در هر دو دیدار، آن ها شایسته صعود بودند. لیگ قهرمانان، تورنمنتی است که یک نیم ساعت بد، می تواند شما را حذف کند. یوونتوس هشت سال قبل در رده چهل و سوم یوفا قرار داشت و ما حالا در رده پنجم هستیم و اکنون هم در آستانه فتح هشتمین اسکودتو پیاپی هستیم. باید با آرامش شرایط را بررسی کنیم. 

آنیلی ادامه داد:

آژاکس برای بایرن مونیخ هم دردسر زیادی ایجاد کرد و حالا رئال مادرید و یوونتوس را هم حذف کرده است، باید به احترام آن ها کلاه از سر برداریم. به عنوان یک هوادار تیم، مطمئناً از این شکست ناامیدم، اما باید گاهی اوقات بپذیرید که رقیبتان فوق العاده بوده است و باید این فرهنگ را داشته باشیم که به تیم حریف تبریک بگوییم. باید ببینیم از میان منچسترسیتی و تاتنهام چه تیمی صعود می کند، قطعاً دیدار با آژاکس در نیمه نهایی، دیداری تماشایی خواهد بود. آژاکس حالا یکی از مدعیان جدی فتح لیگ قهرمانان است، درست است که ما دست بالا را در بازی داشتیم و تیم باتجربه تر بودیم، اما فوتبال همین است. 

آنیلی درباره الگری گفت:

تابستان گفتم، لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای ما یک هدف خواهد ماند، آن هم هر سال. این تیم جوان می تواند با الگری رشد پیدا کند، شش هفته قبل با او ملاقات داشتم و درباره تمدید قرارداد صحبت کردم و دوباره در پایان فصل با هم صحبت خواهیم کرد. الگری قطعاً فصل آینده روی نیمکت یوونتوس خواهد بود. پروژه ما ادامه خواهد داشت و تضمین خواهیم کرد که از رشد و پیشرفت یوونتوس دست نخواهیم کشید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ یوونتوس و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که میزبان ایتالیایی با گل های آلوارو موراتا و کارلوس توز، 2-1 از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت. کریستیانو رونالدو نیز تک گل رئال مادرید در این مسابقه را به ثمر رساند.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها

  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است