Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: تعطیلی جایگاههای CNG شهرداری موجب شده تا مردم در تامین سوخت مورد نیاز با مشکلاتی مواجه شوند که این دستگاه خدمات رسان باید سریع نسبت به رفع این مشکل اقدام نماید.

مسعود فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی چهارجایگاه سوخت CNG در بروجرد علاوه بر نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی، موجب شلوغی و ازدحام 6جایگاه دیگراین شهر شده و رانندگان باید ساعت ها در صف تامین سوخت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از مجموع 10 جایگاه CNG این شهر چهار جایگاه متعلق به شهرداری است که اداره آنها را به بخش خصوصی واگذار شده که هم اکنون مشکل بین پیمانکار و شهرداری موجب تعطیلی این چهار جایگاه شده است.
فلاح با انتقاد ازمدیریت ضعیف شهرداری در این زمینه اظهارداشت: فرماندارشهرستان مهلت 24 ساعت به شهرداری داده تا هرچه سریعتر مشکل را با پیمانکار بخش خصوصی برطرف نماید.
معاون عمرانی فرماندار بروجرد بیان کرد: شهرداری قیمت بسیار بالایی را اعلام کرده و هیچ پیمانکاری حاضر به همکاری در این زمینه نیست. وی ادامه داد: در صورتی که امروز چهارشنبه 28 فروردین ماه شهرداری نسبت به حل مشکل جایگاههای سوخت CNG اقدام نکند شورای تامین شهرستان مسئولیت اداره جایگاه های سوخت را به شرکت نفت واگذار خواهد نمود.
فلاح افزود: تلاش خواهد شد تا برای همیشه مشکل جایگاه های سوخت CNG در بروجرد برطرف شود تا هر چند ماه یکبار تعطیلی جایگاه های سوخت رانندگان تاکسی و مردم را با مشکل مواجه نسازد.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانداري شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۳، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان (پوز سیار) فراهم‌شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق ۶ مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳