Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مبانی انقلاب با زبان شعر و ادب پایدار می‌ماند بنابراین باید شعرا در این مسیر بیش از گذشته اهتمام داشته باشند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با شاعران آذربایجان غربی اظهار داشت: شاکر درگاه خداوند هستیم که شاعران در مسیر انقلاب و معنویت قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز آذربایجان‌ غربی در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه قرآنی پیشرفت کرده و در راه تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور است و دلیل آن وجود قاریان بین‌المللی در استان است.

قریشی گفت: امیدواریم آذربایجان‌ غربی با تلاش شاعران استان بیش از پیش در مسیر شعر و ادب هم پیشرفت کند.

وی افزود: خواهشی که از شاعران دارم این است از استعدادی که دارید در مسیر انقلاب اسلامی استفاده کنید به هر حال با این زبان شعر و هنر بیشتر می‌توان آرمان‌های انقلاب را بیان کرد چرا که لازم است مبانی انقلاب با زبان شعر و ادب پایدار بماند و اگر دقت کنیم به تاریخ انقلاب جان‌های زیادی فدا شدند و ما هم می‌توانیم با زبان شعر این راه را ادامه دهیم.

جشنواره استانی شعر غدیر در اردبیل برگزار شدعصرانه شعر و خاطره در دانشگاه کرمان به روایت تصویرشعرخوانی رضا قاسمی در محفل شعر قرار +فیلم

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: مسئله معنویت و تعهد در میان شاعران مهم است، اگر در بین شاعران اعتقاد، ایمان و باور قلبی باشد در شعر و قلمش این اعتقادات و باورها جاری می‌شود و اگر باطن شاعران و اهل ذوق و قریحه مالامال از معنویت باشد اشعار تأثیر گذارتر است و لازم است این مسئله در میان مداحان هم بیشتر رعایت شود.

وی تصریح کرد: اگر روضه‌ای که مداحان می‌خوانند قبل از تضرع دیگران خود مداح را به سمت تضرع ببرد این مسئله تاثیرگذاری زیادتری دارد.

انتهای پیام/ح

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است