Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@05:24:40 GMT

وزش باد نسبتا شدید در پایتخت طی امروز

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۸۸۶

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد انتظار می‌رود در صبحگاه امروز (۲۸ فروردین) به دلیل کاهش میزان ناپایداری جوی و ازدیاد حجم تردد خودروها، افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده شود.

وی ادامه داد: به‌تدریج با تغییر شرایط جوی در طول روز بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود و برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز (۲۸ فروردین) شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار است، تصریح کرد: وزش باد در برخی ساعات امروز افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

به گفته شهبازی این وضعیت جوی تا فردا (۲۹ فروردین) کم و بیش تداوم دارد و برخی ساعات همراه با افزایش میزان ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی است. به همین دلیل انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در صبحگاه فردا همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی از بعد ازظهر شرایط کیفیت هوای پایتخت به سمت بهبودی سوق پیدا کند.

وی افزود: دمای هوا در پایتخت نیز تا روز آینده روند کاهشی دارد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۶۹ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۶۱ همچنان در شرایط سالم است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت