Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: خوشحالیم که جشنواره قره‌قیه، به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی بدرشکوهی در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و ورزشی قره قیه اظهار کرد: خوشحالیم که برگزاری جشنواره قره‌قیه، به مطالبه عمومی تبدیل شده و باید عزم‌مان را جزم کنیم تا این جشنواره را در روز 13 اردیبهشت برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: البته در کنار آن، با توجه به وضع جوی هوا، باید تدابیر لازم برای پیش‌بینی موارد خاص و پیشگیری از بحران‌های احتمالی اندیشیده شود.
 
بدرشکوهی خاطرنشان کرد: ما راضی نیستیم که به هیچکدام از شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این جشنواره، ضرر مالی و جانی وارد شود و به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستیم.
 
گفتنی است؛ در حالی که گفته می‌شد، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی قره قیه به دلیل شرایط جوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ظهر امروز جلسه‌ای با حضور "علی بدرشکوهی" مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری، "ایوب بهتاج" مدیرکل ورزش و جوانان استان، " سید محمد حسن آل هاشم" مدیرکل امور عشایر استان، "رسول خدابخش" فرماندار کلیبر و چند نفر از مسئولان استانی برگزار شد و طی این جلسه، با لحاظ کردن دمای هوا در روز برگزاری و وضع بارندگی منطقه و ضمن دریافت استعلام از هواشناسی استان، روز 13 اردیبهشت برای برگزاری این جشنواره مورد موافقت قرار گرفت.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش و جوانان هواشناسی جشنواره قیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان مهرزاد در جلسه بررسی برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هورامان با اشاره به لزوم اجرای ضوابط اعلام شده از سوی سازمان یونسکو اظهار داشت: باید در این راستا کمترین تغییرات را در منطقه هورامان به لحاظ بافت فرهنگی تاریخی، آداب و رسوم، معماری و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه داشته باشیم
وی با بیان اینکه مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای سال گذشته ثبت جهانی شد از برگزاری مراسم فرهنگی تاریخی کومسای در اواسط اردیبهشت ماه در منطقه اورامان خبر داد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از برگزاری جشنواره سماق در روستای ژان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این مراسم امسال در این روستای تاریخی و جهانی با حضور گردشگران داخلی و میهمانان خارجی برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2